Güncellemeler
+1 yıl
Düğüne gitti gidebilir tabi ama 1 bucuk saat gecmiş yazmıyor giriyor bide evin oraya varmıs haberim yok kuzenime gdecem dedi teyzemdeyim dedi o kadar aradım acımadı ama ben nereye gitsem acıyorum neden bakmıyorsun telefona diyebiliyor bundan sıkıldım yaa seviyorm sevmesem katlanamam konustum da ama bana sen hep aynısın diyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Erkeyin hası be yürü enişte kim tutar seni
İnsallah cok seversin de aynı seklde kızda sana boyle yapar bende ne taşaklı kız derim salak 😂
Ben evliyim madam aynı ben
Bişey soracaksan mesaj at diyorum o görüntülü ariyo oda aynı sen
Karın seni yakında boşar veya cok sevmedi için takmaz bu da olabilir
Aynı sen dedimya. Deli oluyo daha çok ariyo daha çok merak ediyo bende bazen gönlünü alıyorum yani çok mutluyuz 😁
Yaa bak abi simdi Allah için bana büyüğüm olarak dogru konus sevgilim beni teyzemde dugunde kına da iş aramaya gittim de sonra arkadasımın yannda arıyor acmayınca neden acmyorsn dyor acıtırıyor hesap soruyor teyzemde cok mesgul oldugum da oldu actırana kadar aradı ben sadece 1 2 saat gecmiş yazyor gördükce tamam ama en fazla 5 dk acıp konusamaz mı mesgul olablr kendı arasın desin arayacam her dısarı cıktıgında boyle ben cıktıgımda arayan insan cktgnda nedeniyle acmyor saatlerce konusalm demyprm skmak istemiyorum ama acmyor
Ben çalışırken arayınca kiziyom
O açtığı oldu aradı da ama dsarda ben görüntülü aramak istedm kzdı sonra aramadım ilk aradm da noldu nye arıyorsun diyor abi bunu denilir mi yaa
Eşler birbirine eşit derecede sorumludur fakat sokakta erkekler kadınlardan korkarlar başına bişey geldimi diye ya da biri rahatsız ettimi diye kadının erkeyin gittiği yerdeki durumunu merak etmesi genelde kıskançlıktan buda biktirir bazen ondan açmiyodur
Çok merak ettiğin aradığın için bunalmış olabilir. bir iki gün arayıp sormasan boşluğa düşer. o seni arar ne oldu neden aramiyon diye
O da kıskanc biri ama alakası yok ben kskanc olsam da o kadarda belli etmyorm arada yani ama acablr arayabilir belki bişey oldu o an sacma kskanc olan insan heryer onunla gider tek bırakmaz bem düğüne tek gönderdim mesela onun ki normal değil ne demek dısarı cık arkdasm arasın konus ama sevgiline bakma 5 dk vaktı olmasın yanls bu kendi her istedi vakit arar artmaz dye kanun yok
Dısarı ckyor merak ediyorum normalde de acmadı oldu ama bu dsarda merak ediyorum illa kskancla vurmak degl ki o zaman her gün aramam gerek işten eve evden cıkınca bilmiyorum ben mi cok yanls yapyorm hatalym anlamadm gtti yaa
Ben nöbet tutuyom her akşam gelmeden ihtiyaçlarını karşılar öper öyle gelirim nobete. nöbette başka arkadaşlarımda var onların eşleri aramiyo hiç benimki bir-iki defa arayınca kendimi kılıbık hissediyorum nasılsın canım dese hesap veriyorum gibi oluyo
Oyuzden olabilir
Boyle dusunme sakn sen kılıbık adam olsan karına boyle yapıyorm demezsn deger veryorsn o da seni dusunuyor merak ediyor hal hatır soruyor cdden abi ölüm var Allah korusun bir gün basına bir sey gelse sen o telefona her gün bakarsın arasın beni 5 dk konusalm dersin bunu yapmayn bir cok kadn var aldatan var cok yapyorsa sakınce knsablrsnz ne güzel gönül alyorsn bunu sevglm yapmyor saat 10 dan beri yazmıyor kuzenn de tek dedi kavgada ayrılık bunu konusyor bna
Sen baska bir kızın varlığından supheliniyosan haklısın ama sevgilim öyle birşey yapmaz biz birbirimizi çok seviyoruz diyosan karekteri öyledir zamanla duzelir
Bir iki hatası oldu aldatma degl kız arkdsma bi kz arkdsm sayesinde tanstk sevglsıni tanstrcktı kız onun arkadası yani sevgilim de gelms tanstk işte sonra arkdsm bundan hoslandı benden gizli knstular ama oyle ssk dair degl gördüm knsmaları sonra bir kız arkdsma elbisesi için yakısmıs demsti kızla da 1 senedir onun yüzüne knsmyordk
Çapkın o zaman kork
Aklıma kotu bir şey getrmk istemyorm tıktoku var dogru grmyorm dyor 555 kızdan 184 e indirdi sil dyorm bakarz dyor bnde actm beni takp etmyor telefona dogru bakyorm grıp grmedi anlayamıyorum boyle iste sabır cekyorm ama yaknda kafama atar yolu verrm
Yanlış anlamada tıktok varsa herşey aydinlaniyo. orda sağlam kalmasi zor çok fazla azgın karı var
Evet blyorm grmyorm dyor calsyor edyor ne kadar inanabldm ki artk yaa neyse iyi geceler ben yatym abi sagolun sıze de
İyi sabahlar bı geceyi daha onu düşünerek sabahladin o horlaya horlaya uyudu takma kafana canını sıkma kendine iyi bak
Tam bi ayıya denk gelmişsin
Güldürünüz beni o kadar aramam hata yanls ama 2 veya 5 dk knsablrz saatlerce konusacak değilim ki ne yapacam blmym valla
Yani sabır diliyorum
Peki ona nasıl bir konusma yapabilirim
Valla böyle olmaya devam ettiğin sürece karşılığını alırsın de ona. Düzelmez ise senden yavaş yavaş giderim düz
De*
Boyle konuşma yaptım ben
Ee sonuç
Gördün gibi buralarda kadar düştük ben fazla aradım için hatalıyım dimi ama neden acmaz hadi o an acmadı kızdı peki sonra aramıyor kendi
Yav senim yapacağın en güzel iş yol vermek aslında
Allahım seviyorum ne yapacam blmym aptalın tekiyim ya
Aaah ah yazık len size böyle şeylerle uğraşmanız çok zor
Ona kalsa ben sucluyum kendi hiç hesap sormuyor cünkü
Sen de ondan ayrıl
Çözüm bu olsun istemiyorum