Kalp kırıklıkları görüyorum, oralarda bir yerlerde... Biraz da birbirini çok seven iki çift... Eee daha ne olsun :) 



Cevap
14Cevap
😶 bu yok çünkü ☠ bu da olabilir
Emojiye ne gerek var, yok bir şey, istemiyorum da bir şey, böyle mutluyum kendimle. 🙂
Sen bu sıra biraz bunalım yaşıyorsun sanki bak :D
Bunalım yaşamıyorum, sadece birçok şeyden bıktım ve daha sakin bir hayat sürme derdindeyim.
🤨🙄😒😔💔
Açılımı: Allah allah!
Şurada arayayım bir aşkı..
Şuraya da bakayım ya..
Öff. Yok abi yok.
Kalbim çok kırık...

Ayni boyle aga
" "
Yeterli mi? :)
Yok diyorsun yani :D
🤔🤔🤔 Acaba bir aşk hayatının içinde miyim, yo değilim 😜
Harcaniyorsun 😉
💔😒😏 Tam da şöyleeeee
Sap emojisini bulamadım
😴😴😴
💔 Aşk hayatım olmadığından kalbim devamlı kırık.
Baktım da yokluğun emojisi yok 🤷🏽♂️
Bok gibi 💩
Neden öyle hayrola. D
Aptallar beni buluyor hep djfk
O dedektör bizde var sanırım maalesf :D
Zekileri çekeni bulsam alacağım en yakın yerden djsfjs
Sanarım böyle ⚰
tabut mu o ne o. D
Öldü gömecek birini ariyo aşk hayatım
Gömeriz kefeni getirin
O nedir looo? 👾
vay bizim üstadımız gelmiş dsfdgg
Marul ile bir yastıkta koca evlat 😄 sana diyeceğim tek şey bu olacak bundan sonra 🤗
Ancak bir sorunumuz var yüce üstadım. Marul beni istemiyor :(
Ya sen misin lavaş diyen, üzüldüm desem yalan olur. Biliydim böyle olacağını 😏 lavaşı acilen bırakman gerek marul iyidir, güzeldir ve çokta güzel yakışırlar 😎
Ben marula marul demem marul benim olmayınca :( Kendi kaybeder belki de. s Marulu alınca yıkaması şuyu buyu var oysa ki lavaş öyle miii :D
Marul ile daha keyifli ve nezzetli olur. Lavaş ağız kurutur, yaz bunu bir kenara 😉
Aşk hayatım yok bebeyim
Peki neden
Bilmem
Gece gece sarcak insan ariyorum xper1 olunca zor oluyor 😅
Boşver sarma
Mesaj atabilsem de gizli profilsin zaten uzucu 😓
😓😓😓
🥺🥺🥺
😪 Bu.
Aşk hayatım yok💃
🥱😴
🤮🤮🤮🤮
"💔" bu
🤢🤮
Bu “😏”
😶😶
💩💩
🚬🚬
Birileri var ama olmadi mi bu emoji?
Birileri hiç olmadı emojisi
Hic olmadi mi alev alir insannn 🙈
👰💏👱 bu sukur
Aşk yok emoji yok
Aşk hayatım yok
Ne aşkı aşk ne
🥶🙄 Bu
Yok demek sanirim. bu😅
Varda yokta xd
Hmm karisik iliskilerrr varlikta yokluk cekmek😅
Ayn
Bizim gibiler bulamiyo bulanda bunuyo yazik harcamamak lazim. bu zamanlari
._.
Gece gece sana sardim sorry😑
Yazacak bişi bulamadım🤷🏻♀️
Sorun degil ya garibim xper 1 mis ozelden yaziyim. suna da takilalim diye dusunmeni bekledim 😂
Yazabilirsin
😞😞😞
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?