Sizce mal mıyım, gereksiz yere mi kıskanıyorum bide bu soruya ne cevap verebilirimm ki direk kıskanıyorum demeye de utanıyorum?

Erkek arkadaşımla mesajlaşırken bazen bana kpop karılarının ya da ünlü kadınların fotolarını atıyo taşş falan diyo bende tersiyorum işte sonra »kıskandın mı ya dönüyo olay✿«
Kıskanıyon mu sorusuna ne cevap vereyim kii siz olsanız ne derdiniz.
❝Direk kıskandım demeye göt yok bende❞
Çok cüretkar olmayalım lütfen 🥺
Yanlış anlaşılmasın sevgilimden utanmıyorum sadece kıskandığımı söyleyemiyorum
Bu arada kendisine kıskançlık 0
Sizce mal mıyım, gereksiz yere mi kıskanıyorum bide bu soruya ne cevap verebilirimm ki direk kıskanıyorum demeye de utanıyorum?
Cevapla