Bir erkek neden sevgilisinin sesini duymak için aramaz, ilişkiye neden emek vermez?

Son aylardaki ilgisizliğinden bıkmıştım söylüyordum hiç konuşmamışız gibi davranıyordu. İşim var aile sorunlarım var diyordu. Ben aramazsam haftalarca aramıyordu. Tek taraflı çabalıyor gibi hissettim ve terk ettim. Seni seviyorum gitme falan dedi ama gittim. Arada pişmanlık geliyor. Sizce iyi mi yaptım kötü mü? Öyle daha çok acı çekiyordum en azından şimdi ayrılık acısı çekiyorum
Bir erkek neden sevgilisinin sesini duymak için aramaz, ilişkiye neden emek vermez?
Cevapla