Discord ortamında bir kızla sevgili oldum ancak ailesi yüzünden ayrıldık?

Öncelikle merhaba arkadaşlar, ben discord üzerinden bir kızla 2-3 gün konuştum, onun konuşma tarzına, müzik zevkine, davranışlarına aşık oldum, sonra sevgili olduk, masallar anlattım, yeri geldi sırf o gelecek diye saatlerce discord sohbetinde bekledim, sesli kanallardan çıktı, gelince beni bulamayınca üzülür diye seste bekledim ve bu kız için en önemlisi de ilkimdi, ilk defa aşık olmuştum ve kızın babası bizi öğrenmiş sınavlara gireceği için ayrılmasını istemiş, kızın babası ile annesi ayrı olduğu için babasını kıramamış, bana anlatarak bitirmemiz gerektiğini söyledi ben de olgun karşılayarak kabul ettim ancak saatlerce ağladım, aklıma geldikçe ağlıyorum, kalbim sızlıyor, rüyalarıma giriyor, ne yapmalıyım, onsuz nefes alamıyorum, sizce ne yapmalıyım? Sınavları bitince yazsam geri döner mi bana?
Discord ortamında bir kızla sevgili oldum ancak ailesi yüzünden ayrıldık?
Cevapla