Kızlardan hep duyduğumuz sevgilim olmaz kimse çıkmaz, tam sevgili yaparım heryerden çıkarlar. Buradan belli. Sevgilisi var yok erkekler hiç takmıyor. Maksat birini ayartmak. Özellikle de yeni evlilere üşüşürler. Eşi yeni ölmüşe dadanırlar. Sanki yası bırakıp adam arayacak. Akrabası evlensin en genç gelini gördüklerinde illa niyetlenirler ne karısına ne akrabasına ne de o geline saygıları olmadığı için. Zaten Türkiyede yetiştirilme durumu erkeğe "sen herşeyi yapabilirsin hiçbir konuda senin suçun olamaz" "kadında senin sözün geçer" kıza da "sen kızsın hiçbir konuşma hakkın olamaz kararları sen değil biz veririz" "eşin sana herşeyi yapabilir sen susup çekeceksin herşeyi" şeklinde yetiştirme söz konusu olunca buradan da çıkıyor cevap
Karaktersiz olan bütün insanlar yapıyor fakat gördüğüm ve duyduğum kadarıyla kadınlar daha fazla yapıyor. Evli ya da sevgilisi olan erkeklere ilgi duyan, psikolojik rahatsızlıkları olan bir çok kadın var ve ben şuna bağlıyorum bu durumu. Evli erkekleri elde etmeye çalışıyorlar çünkü bunu yaparlarsa egolarını tatmin edecekler, “karısından ayrılıp bana geldi” tarzı cümlelerle kendilerini iyi hisseden ruh hastaları mevcut…
Bunun erkeği kadın yok karakteri olmayan ahlaktan yoksun Allah'a kitabı olmayan insanların yapabileceği bir şeydir bunu kadın ya da erkek olarak ayırmak ne kadar doğru
Ben ilk defa birine aşık olmak üzereydim. Flörtleşiyorduk. Sonra bir baktım çocuğun yanında sarışın bir kadın var. Sevgilisi olduğunu öğrenince gitmedim bile onun yanına. Tamam sevebilirsiniz ama yürümemelisiniz.
Soyle bisey var. Erkekler yapar olmazsa baskasina yurur olmazsa baskasina. Ama bir kadin sevgilisi olan bir erkege yuruyorsa kesin elde eder. Bosa yurumez. Bu hikayede yanan diger sevgili olur yani
İlk olarak büyük konuşman yanlış, hiç bilemezsin. Onun dışında sevgilisi (sevdiği biri) olan birisine yürümek saçma evet ama hani belki yakından tanıdığı biridir ve sevgilisini o kadar çok sevmediğini biliyordur, beraber olma ihtimalleri olduğunu düşünüyorsa sadece duygularını belli edebilir.
Oyle olsa bile bunu yapmamaları gerek kim olursa bu da karaktersizlik bencillik hatta belki kız veya erkek cok seviyor kendileri ayrılmaları gerek bu da yanlış kmsenn duygularını incitmeye gerek yok seven bekler zaten veya hayatnda biri var diyip hayatına bakar
Şu hayatımda sadece gerçek anlamıyla yürüme eylemini gerçekleştirdim. Diğer türlüsü mantıklı gelmedi hiç. İki tarafta birbirini seviyorsa anlaşılır.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Geçen ay bir parkta günlük koşmaya başlamıştım bayağı karşılaştığım bir durum evli veya sevgilisi olan kadınlarin bir çoğu koşarken alttan alttan kontrol ediyorlardı empati yapıp çiftler adına ben utanıyordum yazacaklarım bu kadar.
Cinsiyetle alakası yok bence. Karakteri bozuk olan yapıyor.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kızlar sevgilisi olan erkeklere yürüyor, erkekler de sevgilisi olduğu halde kendilerine sürekli farklı alternatif peşinde. Bu iki tipi al birini vur ötekine yapacan
Eskiden sadece erkeklere has bir aşağılık davranıştı ama zamanımızda ohooooo sevgiliyi bırak evli erkeklere hemde olgun evli erkeklere yürüyenler saymakla btmuor
Kadinlar yapiyo bi cakal arkadasim var tam bi azgin kopek pşt arkadasimdan hoslandi sevgilisi var dedim vazgecti bize yakismaz dedi ama kizlar sevgilisi olan erkeklere verme pesindeee