Nasibimi aramalı mıyım yoksa bana gelmesini mi beklemeliyim?

Son günlerde çok girişimim oldu hepsi olumsuz sonuçlandı internetten ciddiyetsiz tek derdi uçkuru olan erkekler konuyu cinselliğe getirmek için elinden geleni yapıyorlar ama ben artık evleneceğim birini bulmalıyım şaka gibi ya gerçekten insanamıyorum hayatımda hiç olmadığı kadar yalnız hissediyorum
Nasibimi aramalı mıyım yoksa bana gelmesini mi beklemeliyim?
Cevapla