Uzun zaman sonra ilk kez birine bisey hissettim normal mi?

Kiz arasira ugruyordu çicekciyim bu arada. Bi zaman snra gozu beni arar gbiydi sanki nebilim beraber cicek dikelimmi felan. Mesaj attim telefonuna bi ara ciceni unutmussun musait olunca ugra olur felan dedi. Gecen gelmis mekana ben yoktum. 10 gundur gorusmuyoruz yazsam telefondan olurmu heycanliyim tuhaf yardimci olablrmi biri bana
Uzun zaman sonra ilk kez birine bisey hissettim normal mi?
Cevapla