Uzun zamandır kimseye karşı bir şey hissetmiyorum normal mi?

4 yıldır falan kimseye aşık olamıyorum sadece ilgi gördüğüm için mutlu oluyorum. Bu aşk için değil diğer duygular için de geçerli. Ayrıca psikiyatrik problemlerim var onlardan kaynaklı olabilir mi? Evlenmeyi düşünmüyorum ek olarak.

Uzun zamandır kimseye karşı bir şey hissetmiyorum normal mi?
Cevapla