Bu kadar yoğun olmak birine hiç yazamıycak kadar bahane mi sizce ne yapıyım?

Flörtüm çok yoğunum diyo günde 3 dk nasılsın iyi misin diye konuşuyoruz o kadar. Ve ben bu adamla bir şeyler yaşıycam sizce bunun amacı alıcapını almak mı?
Bu kadar yoğun olmak birine hiç yazamıycak kadar bahane mi sizce ne yapıyım?
Cevapla