Sevgilime bir tane Zen Pırlantadan tektaş yüzük aldım (öğrenciyim hala kıyıda köşede biriktirdiklerimden 0,08 karatlık bir forevermark yüzük). Önümüzdeki günlerde 10-12 gün sonra buluşalım işimiz var dedim. Süpriz yapıcam ama az çok farkında bir şeylerin ama olsun..
Neyse kız kardeşimin evine gidicem ben onlar evde olmuyorlar. İşte iki kişilik mantı yapıcam (en kolay bu geliyor aklıma ama sizin fikriniz ne olurdu yemek konusunda), sonra ortaya küçük bir meyve tabağı, bir de ufak bir tatlı, pasta gibi bir şey yapmayı düşünüyorum. Aynı zamanda masanın üstünü ve evin bir kısmını kuru gül yaprakları ve mumlar ile süslemeyi düşünüyorum. Daha sonra bir buket sarı lale almayı (bunu sordum hangi çiçeği daha çok seversin diye kafam karışık çiçek konusunda da ). düşünüyorum. Ve arka taraftanda bizim şarkımız çalıcak :) ve yanına da birer kadeh şarap koyucam. Onunla birlikte gündüz buluşçaz ama ben romantik bir akşam yemeğiymiş gibi hissetmesini istiyorum :)
Ben üzerime takım elbisemi giymeyi düşünüyorum ( kıravat veya papyon, gömlek, pantolon takım ayakkabılarım ve takım ceketim ile yeleği) ama onun hiç bir şeyden haberi olmucak normal giyinip gelicek bende mi normal giyinmeliyim bilemedim. Ayrıca evlenme teklifi etmicem evlenme teklifini ilerde edicem zamanı geldiğinde. Acaba evlenme teklifi mi etsem bilemedim ama evlenme teklifini daha güzel şekilde etmem gerekiyor.. Ben aslında yüzüğü hediye etmek istiyorum... Sizden yorumlar bekliyorm
Neyse kız kardeşimin evine gidicem ben onlar evde olmuyorlar. İşte iki kişilik mantı yapıcam (en kolay bu geliyor aklıma ama sizin fikriniz ne olurdu yemek konusunda), sonra ortaya küçük bir meyve tabağı, bir de ufak bir tatlı, pasta gibi bir şey yapmayı düşünüyorum. Aynı zamanda masanın üstünü ve evin bir kısmını kuru gül yaprakları ve mumlar ile süslemeyi düşünüyorum. Daha sonra bir buket sarı lale almayı (bunu sordum hangi çiçeği daha çok seversin diye kafam karışık çiçek konusunda da ). düşünüyorum. Ve arka taraftanda bizim şarkımız çalıcak :) ve yanına da birer kadeh şarap koyucam. Onunla birlikte gündüz buluşçaz ama ben romantik bir akşam yemeğiymiş gibi hissetmesini istiyorum :)
Ben üzerime takım elbisemi giymeyi düşünüyorum ( kıravat veya papyon, gömlek, pantolon takım ayakkabılarım ve takım ceketim ile yeleği) ama onun hiç bir şeyden haberi olmucak normal giyinip gelicek bende mi normal giyinmeliyim bilemedim. Ayrıca evlenme teklifi etmicem evlenme teklifini ilerde edicem zamanı geldiğinde. Acaba evlenme teklifi mi etsem bilemedim ama evlenme teklifini daha güzel şekilde etmem gerekiyor.. Ben aslında yüzüğü hediye etmek istiyorum... Sizden yorumlar bekliyorm
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Mantının yanında şarap kuru gülün yanında lale akşam yemeği görünümlü öğle yemeği romantik ama hamur işi dur errrorrrre
Aslında et falan gider sanırım ama o kadar vaktimiz olmucak :( akşamlarıda evden çıkamaz en masum ve güzel düşünce olarak bu geldi sizin önerileriniz nedir
Tavuk yap pizza söyle
Ben pizza yapıyım
o zaman şarap iptal biz ikimizde içemiyoruz :D kola içelim biz :D
Ah be ablacım çaban yeter
o da görse keşke bu arkaplandaki düşünceleri :( aman
Bence evlenme teklifi etme ve evlenme teklifiymiş gibi davranma normal giyin süslemeyide absrtma buyüzden sadece romamtik ol ortam abaetılı olmasın sende ona göre giyin işte şaekı hazırla dans edin vs
Daha erken olduğunu düşünüyorum :) Güzel yorumunuz ve yardımınız için çok teşekkür ederim :)
Doğrudur Rica ederim
Bence yanlış. Sen kızı bir kafeye götür çiçek al ona ve yüzüğü ver. Zira öbür türlü bi hediye vermek için fazla abartmış olursun. Normal giyin bi de. Ha bi de mantı- şarap çok mantıksız
Hayır kafe ortamını ne o ne ben ikimizde sevmiyorum :( Hem kafe ortamında çıkartıp nasıl vercem :(
Peki şarabın yanında yemek olarak ne gider
Bi sahil yürüyüşünde verebilirsin bence bu daha özel. Şarabın yanına ne gider bi fikrim yok ama mantı ve çiğköfte olmadığı kesin
vazgeçtimmm :D Pizza yapıcam yanına da kola en mantıklısı bu geldi :)
Çok mantıklı düşünmüşsün. Sonuçta evlenme teklifi değil
kafam çok karıştı son soruma bakabilir misin
Kullanılıp kenarıya atılmak? ↗
Yazmayın şunları olan var olmayan var yahu🙄
Yine de helal olsun be hayal ürünü gibi adamsın💎yengeyle mutluluklar dilerim
Umarım karşınıza iyi niyetli insan çıkar teşekkür ederim :)
Teşekkürler🙂
Bana ver ben veririm ona
küçük bişi ya belki beğenmez bile taşı küçük :d
www.zenpirlanta.com/.../Hera-Forevermark-Tektas-Pirlanta-Yuzuk-3000711845
Teklif ederken ver yüzüğü daha anlamlı olur
Teklif etme işini askerden döndükten sonra ve ailesiyle tanıştıktan sonraya bırakıyorum
Enayi
Erkek arkadaşın, seni seven kişi sana böyle bir şey yaparsa enayi mi olucak
Evet 😄 daha ortada birşey yok kalkmış elin kızına pırlanta almış. Çok seviyorsan sahip çık nüfusuna al 🙂 mantıyla şarap da ayrı bir komedi shdh
Ben ona elin kızı olarak bakmıyorum ki sevdiğim insan olarak bakıyorum. Bugun elin kızı olarak bakıp evlendiğimizde benimsin mi demeliyim... Her şekilde de benimsin mi demeliyim. Hem evlenmek için daha süremiz var belki, daha okulum biticek, askerliğim biticek vs... daha sırada olan şeyler var ön yargılı davranmana gerek yok..
İlişkinin daha adı konmamış bu fikrin bana absürt geldi kanka daha askerlik bitecek de ohoo inan bana ozamana kadar gelişeceksin fikirlerin değişecek yani şu an için gerek yok böyle şeylere bence benim fikrim tabi istediğini yapmakta özgürsün mutluluklar
teşekkürler ama aşk bitmeden hiç bir fikir değişmez 2 yılda fikrim değişecekse o zaman ömür boyu evlenmemem gerekmez ki kanka
Aşk kısa vadeli birşey o kişiyi çok özel kusursuz sanarsın ama zamanla alışıyorsun. Birbirine alıştıktan sonra da kötü yanları göze batmaya başlıyor. Saygı ve sevginizi korumanız daha zor evlilik olmadığı için çünkü kimseye bir sorumluluğunuz yok ve ayrılması daha kolay oluyor. Bana kalırsa herşeyini tam oturttukan sonra, iş, birikim, doğru zaman ve karakterin tam oturduğu zaman sevgililik işlerine gir aksi halde başın ağrır 🙂. Anlıyorum gençsin heyecanlısın sevmek sevilmek istiyorsun ama bazen doğru zaman için sabretmek gerekiyor.
Sanırım bu alışkanlık dediğiniz olayı ben kız arkadaşımda görüyorum.. Yani nasıl desem mesela tüm kötü yanlarım gözüne batıyor. Küçücük bir olayı büyütüp saatlerce günlerce kavga yapabiliyor. Bana karşı saygısı var mı pek emin olamıyorum. Çünkü öyle kavga ettiğimiz anlarda beni tanımıyor, yazmıyor aramıyor. ben konuşmak için dil döksemde ya görüldü atıyor ya da cevap vermiyor. Sanırım onda olan şey bana olan aşkı mı bilmiyorumm ayrılır mı benden ayrılmam diyor. Ayrılsam nasıl başkasıyla evlenirim diyor. Çünkü tüm ileri düzey şeyleri seninle yaşadık diyo
Ben aldım yüzüğü parasını ödedim. Evet yüksek bir para ve öğrenci olarak baya bi yüksek bir para ama artık iade edemem. Ben vericem ailen hariç hep seninle olmasını parmağından hiç çıkarmanı istemiyorum diyip vereceğim gerisi ona kalmışş. Sizce model güzel mi. bana çok naif ve zarif geldi.
www.zenpirlanta.com/.../Hera-Forevermark-Tektas-Pirlanta-Yuzuk-3000711845
Zikişen zikişene bize hep parmak
hişt o ne biçim söz
s. ne tak ver
Ahlaksızlaşmayın ya çocuk burada güzel birşey yapıyor ciddi sormuş kaygıları var herşeyde aklınız ona gidiyor