Annemin dayısının oğlunun kızına aşığım. Akraba sayılır mı sevgimi belli edeyim mi?

Annemin dayısının oğlunun kızına aşığım. Annem sadece bayram günleri dayısına gider o kadar onun dışında akraba ziyaretimiz pek yoktur. Zaten ben onları taşındıktan sonra tanıdım yani 9 yaşımda tanıdım o kızı da 9 yaşında tanıdım ilkokulda. Akraba sayılır mıyız? Yani ona sevgimi belli etsem ayıp olur mu? Uzun süredir seviyorum onu ve söylemeyi düşünüyorum ama ayıp olur mu? Akraba sayılır mıyız? Çok kötü vuruldum ona.
Güncellemeler
+1 yıl
Ya kızlar siz cevap verin ya şu erkekler yine saçmalamaya başladı. Hadi gelin de bir cevap yazın siz bu konularda ciddi oluyorsunuz :D
Annemin dayısının oğlunun kızına aşığım. Akraba sayılır mı sevgimi belli edeyim mi?
Cevapla