Düşünsenize bir pantolonu çıkaracak baksır yerine içlik göreceğim çok itici. Hiç seksi değil. Çok banal mahalle dayıları gibi kaçıncı yy da yaşıyoruz. Bırakacağım bu adamı. Bu ne be midem bir kötü oldu yani.
Güncellemeler
+1 yıl
G*tü donsun gerekirse ama içlik giymesin seksi olsun.
Sevgilimin içlik giydiğini farkettim ve ondan soğudum. Ayrılmalı mıyım?
Nedenini sor gerçeği öğren. Sağllık probleminden dolayı mı yoksa alışkanlık mı diye. Bahsedebilirsin hoşlandığın tarzdan kabul etmezse böyle problem edeceksen de şimdiden uzak dur.
Bu fake soru yazanlar hangi saksıda yetişiyo lan kes kes bitmiyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bahaneye bak kendini ne saniyorsun acaba xkdkxkdkxkdkxkd Belki bi hastalığı var veya üşüyor olamaz mi bunun yüzünden bunu dusunuyorsan bi an once ayril çocuğa iyilik yapmış olursun
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
sende hergün jartiyer giyiyorsundur umarım, jartiyer giyemeyenler mide bulandırıyor dur. saçma saçma sapan konuşanlar kulubünde sor bunu.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
İçlik giymek her yiğidin harcı değildir, kendini düşünen insan sevdiğini de düşünür bence. Asıl kendini düşünmeyen sevdiğini düşünür mü?
Hayır yani hep dizleri üşüyor bi türlü isinmiyor onu diyorum demek istedigini biliyorum onlar iclik degil ozel olarak uretilen seyler diz veya kollar icin üretiliyor ama benim dedigim içlik
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
Nedenini sor gerçeği öğren. Sağllık probleminden dolayı mı yoksa alışkanlık mı diye. Bahsedebilirsin hoşlandığın tarzdan kabul etmezse böyle problem edeceksen de şimdiden uzak dur.
ne kadar slksınya senin baban ne giyiyor acaba
bu gayet normal bişey
Ben üşümemek için kilotlucorap giyiyorum valla 🙈🙈😊
Böyle bir şeyden ayrılacaksan :/ içlik gayet normal bir şey
Kışın zemherise olsa neyse de. Normal zamanda da giyilmez ki içlik
Bu fake soru yazanlar hangi saksıda yetişiyo lan kes kes bitmiyor
Bahaneye bak kendini ne saniyorsun acaba xkdkxkdkxkdkxkd Belki bi hastalığı var veya üşüyor olamaz mi bunun yüzünden bunu dusunuyorsan bi an once ayril çocuğa iyilik yapmış olursun
sende hergün jartiyer giyiyorsundur umarım, jartiyer giyemeyenler mide bulandırıyor dur. saçma saçma sapan konuşanlar kulubünde sor bunu.
İçlik giymek her yiğidin harcı değildir, kendini düşünen insan sevdiğini de düşünür bence. Asıl kendini düşünmeyen sevdiğini düşünür mü?
Bende kışın üşümemek için kilotlucorap giyiyorum giysin ne var bunda😊
O zaman ince külotlu çorap giysin aşko en azından köylü dayılar gibi olmaz
Bence çok seksi ciddiyim :) He bizim kadın taytları gibi bir içlik giyiyorsa kötü ama klasik içlik giyen erkekler candır
Ben üşümemek için kilotlucorap giyiyorum valla kışın 😊 @Deryalarca6
Benim sevgilim de kışın soğuk oluyor giyiyorum bazen demişti ilk başta güldüm ama hiç ayrılık falan düşünmedim bunun için ayrılır mı insan ya
Ben üşümemek için kilotlucorap giyiyorum valla 😊
Bu yüzden bırakıyor isen sen de benim midemi bulandırdın kardeşim
Kar yağsın yine giyemiyorum içlik falan aw nasıl rahat ediyorlar
Fake sorular artık bitsin şu hayal dünyanızda
Sana gelirken içlik giymesin. Oda omun hıyarlıgı
buluşmaya içlikle mi geldi :D
evdede çizgili pijama giyer derhal bırak onu
Bunun için bırakacaksan zaten bırak adama bir iyilik yaparsın.
Yaz günü içlik giymişse hemen ayrıl
Kanka ne alaka dizlerinden hasta bi arkadasim var yazin bile içlikle dolaniyor keyfi yapilan binsey degil ki
Dizlerinden rahatsız olan arkadaşın içlik giymiyordur özel çorap tarzı bişry giyiyordur
İçlik giymek diz rahatsızlığına iyi mi geliyor yani bunu mu demek istedin
Hayır yani hep dizleri üşüyor bi türlü isinmiyor onu diyorum demek istedigini biliyorum onlar iclik degil ozel olarak uretilen seyler diz veya kollar icin üretiliyor ama benim dedigim içlik
Anladım canım allah şifa versin
Eyw aga
Bence de bırak salagin tekisin çünkü..
Bende kışın üşümemek için kilotlucorap giyiyorum 😊
İçlik ne nasıl bişey ki
Esofman pantolon altima giyilen pijama tarzi bi sey dizlerin usumemesini isinmasini sağlıyor
Bu mevsimde giyiyorsa ayrıl
Ben kısın üşümemek için kilotlucorap giyiyorum ama🙈
İnsan olarak üşümüş ne var bunda
Bende kışın üşümemek için kilotlucorap giyiyorum 😊
Üşüyor mu ki ısıt onu
Bu mevsimde
Abi gerçek bu ama böyle sevmelisin