Duygularını belli eden kaybeder lafı doğru mu sizce? Neden böyle oluyor?

5 ay önce eski dershaneden arkadaşım olan ilgimi de ceken biriyle konusmaya başladık bana iltifatlar etti güzel sozler söyledi buluştuk falan o zamanlar da psikolojik problemlerim vardı gönlüm kaydı. Sonra ben ona onunla ne amaçla konuştuğumu belli etmek için duygularımı söyledim o da attığım mesaja cevap bile vermedi sonra benim psikolojik sorunlarım geri döndü biraz da usteledim açıkçası o da çok umursamaz bi insan beni her yerden engelledi 20 gün sonra tekrar konuşmaya başladık bana dedi ki bi kız arkadaşım var yazmazsan sevinirim dedi şimdi de beni engelledi onun yaptığına ne denir? peki ya gerçekten de duygularını belli edersen kaybedersin lafı doğru mu? Ben bunları hak edicek ne yaptım hala salak gibi onu seviyorum.
Duygularını belli eden kaybeder lafı doğru mu sizce? Neden böyle oluyor?
Cevapla