
Bana "ooo sen bayağı şehir gezmişsin, yoksa çapkınlık için mi bu kadar gezdin" dedi.
Bende cevap olarak "ne çapkınlığı ya iş için gittim, ben manita için bırak şehir dışını Anadolu yakasına bile geçmem" deyince suratı bi ekşidi. 😂
Anadolu yakası deyip geçmeyin acayip trafik ve köprü parası var. 😕
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Benim olaya benziyor bu , İstanbul dışı hiç bi yere gitmedim
Senin olay nasıl
Hani şehir şehir geziyormuşum ya
Ahaha öyle diyirler 😂😂
Flörtle ayni mahallede oturdugunu ögrenmesine ragmen 100 200 m gitmeyen ben😂😂😂😂sadece gercekten aşık oldugum insan icin rahatimi bozarim
100 200 iyi bence 😀
Çocuk çok bozulmustu ama iyi yapmisim sonradan ögrendim ki bir arkadasimin eski sevgilisiymis😂😂😂😂Allah korumus
Bak o söylediğin çok doğru. Çok yakın oldumu böyle sorunlar çıkabilir.
Flört ile sevgili olayını karıştırıyor olabilir misin acaba😀 sevgili için gidilir de Flört sacma
O mesafeden uzak biri ile sevgili olmam ki. 😂
Flört olma asıl ksjdjbd😀
Sadece bir kere şehir dışına çıktım sevdiğim için. Ona da gerçekten değerdi o zaman. Bir daha da yapacağım bir şey değil. Yürüme mesafesi iyidir.
En mantıklısı. 👍
Herkes için gitmem gitseydim sitenin yarısını
Cümlenin sonunu anlamadım yarısı ne olurdu?
Yarısını görmüş olurdum diyorum 😊
Flört olayına karşıyım.
Abisende hep karşısın ya 😀 bizim tarafa gel 😀😀
Hic bi yere gitmem kendisi gelsin
Vay
Aynen Anadolu yakasına bile geçmem
En fazla 1 saat, sonrasında sıkıntılar doğuruyor
Şehir dışına çıkmam