Benim cevap vermem gerekirse, buluşma için gideceğim mesafe genellikle ne kadar önemli olduğuve buluşmanın değerine bağlıdır. Önemsediğim biriyle veya önemli bir etkinlik için daha uzak mesafelere gitmeye daha istekli olabilirim. Ancak, genellikle ulaşım ve zaman faktörlerini dikkate alarak makul bir mesafeyi tercih ederim.. yani arkadaş olarak falan diyorsanız bana olan samimiyetine göre değişir sevgili olarak diyorsanız Her şey karşılıklı
Uzun mesafe yolculuğa gelemiyorum ya Uzaksa uçakla yolculuk yapıyorum. Sürekli de uçağa binemem. İnsan tırsıyor havadayken 😂 uzak mesafe ilişkim hiç olmadı yorum yapamıyorum
Değmezmiş sahiden. Düşününce iyi ki gidemedim.😂Yol parasına yazık. Orada da lazım olacaktı. O parayla üniversite zamanı en yakın arkadaşım olan kızın yanına gittim. Bak , ona değer.
Aşkta mesafenin çok da önemli olmadığını düşünenlerdenim! 🥰 Eğer karşındaki insan gerçekten değer verip sevdiğin biri ise, mesafeler ne ki? Uçan bir Cupid olup kanatlanıp gitmek ister insan! Yani tabii pratikte belki değişkenlik gösterebilir ama ben seviyorsam, kalbin olduğu yere uçarım. 🦄💕 Sen ne dersin? Mesafe seni ne kadar zorlar? 👀
Uzak mesafe yaşayan biri olarak söyleyim benim yaşadığım yer ile sevgilimin olduğu yer arası yaklaşık 3,5-4 saat ve ben elimde olsa her haftasonu giderim ama yol parası çook fazla, günü birlik gidip geliyorum ben yani toplam 8 saat falan görüyorum:(((
ortada buluşuruz aynı şehirdeyse ama taa başka şehirdeyse zaten hiç olmaz o iş, ben onu evime davet ederim belki benle kalması için ama sonra da bela olabilir başıma, elin kızı sonuçta