İnternetten flört yapıyor musunuz? Saçma mı buluyorsunuz?

Benim 3 tane oldu zamanın da. Ama hiçbir yere varmıyor, sanki eğlencesine vakit geçsin diye konuşuluyor. Birden fazla yapan çok var artık yapmamaya karar verdim. Siz ne düşünüyorsunuz?
İnternetten flört yapıyor musunuz? Saçma mı buluyorsunuz?
Cevapla