Güncellemeler
+1 yıl
Sürekli yazıyor
Utanacak bir şey yok. Normal davran. Kendinden emin ol. Niyeti yoksa da sıkıntı yok arkadaşça takılmaya devam. Eğer o bu durumdan rahatsız ise herkes kendi yoluna gider.
Cevap
4Cevap
Daha niye utanıyosun öğrenmiş işte o da istiyor ki yazıyor
Valla siz de buldunuz bunuyonuz öğrenmiş yazmış işte git konuş
Konuş kanka utanma aşık olmak utanilcak bişi değil
Buraya yazacağına ona yaz
Git konuş çekinme
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?