Sevdiğim insanı gözümde çok büyütüyorum sanki o özel bir yaratıkmış gibi sanki en mükemmel insanmış gibi geliyor?

Bu piskoloji yüzünden diğer insanları küçük görebiliyorum sizce bunun sebebi ne sıradan olduğumu ve sevgiliminde sıradan olduğunu düşünmem gerekmez mi sonuçta hepimiz insanız?
Sevdiğim insanı gözümde çok büyütüyorum sanki o özel bir yaratıkmış gibi sanki en mükemmel insanmış gibi geliyor?
Cevapla