Flört ettiğim çocuğa geçtimiz Cuma günü görüşmeyelim dedim artık tamam dedi bugün annesine yazdırdı ne yapmalıyım şimdi?

Çocuğa görüşmeyelim dedim kısa öz tamam dedi sorgulamadı. Daha sonrada beni her yerden sildi. Bugün öğlen annesi yazdı kötü olduğunu ve onunla konuşmadığını bizim aramızda birsey mi geçti de konuşmadımiz sorguladı ve hasta olacak diye korkuyorum diye yazmış.

Şimdi cevap yazımı yoksa görmemiş gibi mi yapsam?

Çocuk içime sinmedi için bıraktım. İsimi bahane ettim kırılmasın diye. Ve 1/1,5 aydir konuşuyorduk bos yerede konuşarak umut vermek istemedim ne yapmalıyım?
Flört ettiğim çocuğa geçtimiz Cuma günü görüşmeyelim dedim artık tamam dedi bugün annesine yazdırdı ne yapmalıyım şimdi?
Cevapla