Sevgilim Beni Annesine Anlattı Yarın Konuşcaz Dedi Sizce Olumsuzmu?

senı bu aksam anneme anlatcam dedi.1 saat falan konustular. noldu askım ne dedı annen dedi. Yarın senle konuscaz dedi sonra yattı uyudu birsey yazmadı. normalde iyi aksamlar falan mutlaka derdi. Stresten maf olcam. Aklınıza neler geliyor. Olumlu olumsuz durum ne olur sızce
Güncellemeler
+1 yıl
yorumlariniz cok degerli
Sevgilim Beni Annesine Anlattı Yarın Konuşcaz Dedi Sizce Olumsuzmu?
Cevapla