Okumak istiyorum diye terk edildim. Bir insan niye bu kadar cahil olur?

Erkek arkadaşımla lise 1 de tanıştık. Şimdi lise sondayız. Şu zamana kadar uniye gitme hayalim yoktu doğru. Evlenelm derdi tamam derdim ama son 2 aydır okumak istiyorum isim olsun kendi ayağımn üstünde durayım istiyorm. O da beni kandırdın okumak istemiyordun şimdi mi çıktı filan yaptı. Ayrıldı benden. Seni seven adamı okul için bıraktın pişman olcaksn dedi. Ayrılır ayrılmaz kızları takibe almış filan. Yani arkadaşım da hiç yok anlamadım yanlış mı yaptım ne yaptım kötü oldum. Sınava az kaldı ama hem sınav stresi hem o hastalandım. Nasıl aklıma getirmem onu:)
Okumak istiyorum diye terk edildim. Bir insan niye bu kadar cahil olur?
Cevapla