Bir çocuk var hoşlanıyorum ama o benden hoşlanıyor mu anlamıyorum ne yapmalıyım?

Merhaba arkadaşlar, şimdi benim okulumda bir çocuk var bir senedir okulla ilgili her konuda birbirimize sorular soruyoruz yardım alıyoruz. Bu sorular bazen öyle bir hal alıyor ki aslında cevabını bilsek bile emin olmak için soruyoruz veya gereksiz olsa bile sorup konuşuyoruz. Ben bu çocuktan hoşlandığım için kendisiyle konuşmak istiyorum zaten ama çocuk okul dışında konuşmuyordu benimle. Bende geçen gün konuşuyoruz sürekli ama birbirimizi tanımıyoruz tanissak mi dedim memnun olurum dedi konuştuk biraz. O günden sonra bana sürekli sorular soran sohbet eden çocuk mesajlara emojiyle cevap verip kısa kesmeye başladı. Sizce bende konuşmayı kesmeli miyim peşinden koşmalı mıyım?
Bir çocuk var hoşlanıyorum ama o benden hoşlanıyor mu anlamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla