Sevdiğim adam bana "yapışkansın" dedi. Ben de ona böyle söyledim. Nasıl affettirebilirim kendimi?

Kavga sırasında sevdiğim kişi bana "yapışkansın, yapıştın bana" dedi. Ben de akşam buna rağmen yanına gittim konuşmak için. Fakat o söylediği aklıma geldi, öfkeme hakim olamadım ve ona "sen bir kendine bak, bir de bana. Normal şartlarda seninle görüşmezdim, sırf yalnız olduğum için seninle görüştüm" dedim. Pişman oldum. Bu onun gururunu kırdı sanırım. Başka olaylar da oldu. Şu anda ona ulaşamıyorum, beni engelledi her yerden. Bir kere kaldırdı engeli, o zaman da sert konuştu, sonra tekrar engelledi. Benden intikam almaya çalışıyor. Çok pişmanım öyle söylediğim için. 4 aydır ağlıyorum. Nasıl affettirebilirim kendimi?
Sevdiğim adam bana "yapışkansın" dedi. Ben de ona böyle söyledim. Nasıl affettirebilirim kendimi?
Cevapla