Hayatımda birinin olduğunu öğrendiği için bunları dedi?
Güncellemeler
+1 yıl
Bunları dedikten sonra kapımın onune kadar gelmiş beni aradı gel diye gitmedim çocuguda istemiyorum artık dedi çocuktan bile soğudum senden de almicam çocuğu uzun bı sure dedi?
Eski esimin soyledikleri hakkında siz ne düşünüyorsunuz?
Ohooo 3 sene geçtiyse artık bırakında iki tarafta bi düzen kursun yani ikinizde gençsiniz yeniden evlencek olmanız vs gayet normal oda kabullencek oğlunun bi başkasına baba demesine ya erkenden çocuk yapmıcaktı geçinip geçinemediğinizi öğrenip sonra yapcaktı ya da böyle sonuçlarına katlancak
@deppp yeme bizi din kardesiyiz... ben de kadinim, kizla aradik demem, eger kiz arkadasimdaysak direk ismini yazarim, mesela inciyle aradik acmadin yazarim... tuhaf durumlar ama beni ilgilendirmez
@Makardavuşkin yok beni ilgilendirmez ama dikkatimi cekti sadece tuhafima gitti. sen mesela yaninda bir erkek arkadasin olsa ve eski esini arasan goruntulu " ac oglan yanimda" dermisin? aç mehmet var yanimda dersin mesela degil mi
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Siz ayrılalı ne kadar olduki gerçi herşeyi geçtim sonuçta anlaşamamış ayrılmışınız yani bundan sonra herkes kendine yeni bi düzen kurcak
Üç sene oldu
Ohooo 3 sene geçtiyse artık bırakında iki tarafta bi düzen kursun yani ikinizde gençsiniz yeniden evlencek olmanız vs gayet normal oda kabullencek oğlunun bi başkasına baba demesine ya erkenden çocuk yapmıcaktı geçinip geçinemediğinizi öğrenip sonra yapcaktı ya da böyle sonuçlarına katlancak
Kabullenmesi zor olmuş demek ki hisleri var madem hislerin var ayrılmayıp sorunları çözseydin be adam
Eski esinmis ne diyo bu sana neyin kafası bu la , bitmiş gitmiş
maymun iştahı işte sahipken önemsemeyip sahip olmayınca elinden gidince ağlayan bir çocuk gibi basit ve olgunlaşmamış
gokhan öldü diyor karsi tarain ozaman kadin olmasi gerek, ama kizla arayacagiz diyor, ne ayak?
kiz cocugunuz mu
ama yok cocugunuz oglanmis.. gercekten ne ayak
Annesi ile kalıyo kız çocuğu
@Makardavuşkin ama oglumuz demis mesaja baksana, cocugu oglan
Bi tanede erkek çocuğumu var yoksa bende şimdi tekrar okudum?
@Makardavuşkin kiz cocugu mesajda hic gecmiyor, ben de o yuzden ne ayak dedim..
Bende farkettim de du bakalım söler belki
@Makardavuşkin erkek çocuğumuz var bende kaliyo
e neden ozaman kizla aradik yaziyorsun madem erkek cocugun var
Kız arkadasimin yanındayken o da beni hayatımda olan kişiyle düşündügu için üzülmesin diye görüntülü aradık kızla inansın diye
Ortalık karıştı :)))
@deppp yeme bizi din kardesiyiz... ben de kadinim, kizla aradik demem, eger kiz arkadasimdaysak direk ismini yazarim, mesela inciyle aradik acmadin yazarim... tuhaf durumlar ama beni ilgilendirmez
Müge anlı ya başvurun bence
hhdb sen amma eğildin bu konu üzerine hak vermedim de değil ama bizi de ilgilendirmez diyemiyoz çünkü buraya yazmış ☺️
@Makardavuşkin yok beni ilgilendirmez ama dikkatimi cekti sadece tuhafima gitti. sen mesela yaninda bir erkek arkadasin olsa ve eski esini arasan goruntulu " ac oglan yanimda" dermisin? aç mehmet var yanimda dersin mesela degil mi
Sana sonuna kadar katılıyorum benim de kafam karıştı merak da oldu gerçi açıkladı biraz ama ehh
Kadın cinayetlerini hep böyle psikopatlar işliyor işte. Ayrılmışsınız bitmiş gitmiş işte salsana mk
Sonuçta eski eşin o un hayatında biri yok mu
Yok ama olmuştu
Sen böyle tepki gösterdin mi peki ve birde eski eşinle hala irtibatı var mı
Hayır ben böyle yapmadım
Peki hala eski eşinle irtibatı beraberliğin var mı
Boynuzu çıkmış dalağın
Eski eşim bu ne boynuzu
Olsun fark etmez
Icinde bitirememis herhalde.
Çok kötü olmuş adam. Aldattın mı
Eski eşim dedim
Niye ayrıldınız
Boşandıysan uzak dur
Aldattın mi ki
Ayrı değil misin?
Evet ayrıyız
Boşver laaaaa