Nişanlım beni yarı yolda bıraktı yalan söyledi herşeye rağmen tekrar bir araya gelmek istiyor ne yapmalıyım?

5 yıl flört dönemimiz oldu çok güvendim ona çok zor şeyler atlattık beraber. Aileler istemedi akrabaydık bı şekilde ikna edildi beni çok sevdiğini söylüyordu hep. Nişanlandık aile arasında bı yüzük taktik evimizi tuttuk esyalarimizi aldık maddi olarak sıkıntıları vardı ama onu üzmemek için hicbirsey istemedim herşeyi beraber çalışır yaparz dedim. Bu arada benden biseyler sakliyordu anlıyordum ama gözüm kör olmuştu ne olabilirdi ki ona güveniyordum evlenmemize 1 ay kaldı bizim düğün için kenarda duran paramızı benim kartlarımdaki paraları çekmiş Ben yine sakin kalmaya çalışıyorum sordum Bana daha önceden bir hata yaptigini borcu olduğunu söyledi ödeme yapması gerektiğini odeme yapmasa. ceza alacağını falan söyledi dünyam başıma yıkıldı. Benden neden sakladın dedim tek dediği şey seni kaybetmekten korktum dedi Borç harç düğün yapmaya çalıştık işin kötüsü krediler benim üzerime çekildi ona kredi çıkmıyordu sabrettim halletcem duzelticem dedi Hicbisey düzelmedi giden geri gelmedi ailemle paylastım Nisan atıldı esyalarim satildi borçların bı kısmını kapattım. o hala heerseyi düzelteceğini beni çok sevdiğini söylüyor bı başkasıyla olmana asla izin vermem diyor aileme ve sana kendimi affettirecegim diyo sadece bekle biraz zaman ver bana diyor ne yapmam gerektiğini bilmiyorum giden yıllarım gençliğim hayallerim çok emek vermiştim herşey üstüme üstüme geliyo kimseyle görüşmek istemiyorum herşeyden herkesten uzaklaşmak istiyorum kapattım kendimi ne yapacağım hiç bilmiyorum 😢
Nişanlım beni yarı yolda bıraktı yalan söyledi herşeye rağmen tekrar bir araya gelmek istiyor ne yapmalıyım?
Cevapla