Siz olsaydiniz apardiniz hepinizzz yazin nolur?

sevgilimle cok iyiydik. cok seviyorduk. benim iicn her seyi yapmisti. bir gun kucucuk kavga oldu cok sinirlendi sinirlenince namazima laf etdi defol deedi asagiliksin dedi. ben de sen terbiye gormemissin dedim bu sozlerden sonra. bir iki gun gecti, yine konustuk hakaretler yapiyorduk. en sonda bana utanmazdan yaranan kiz dedi. yani anneme laf etdi. anneme laf edince dunya yikildi basima. erkek degilsin dedim anneme laf etdigin icin amma senin annene laf etmeyecegim dedim. erkek degilsin deyince bana o**pu dedi. ilk kez kufur etdi. kufur edince bana yikildim resmen ben de kufuru karsilik verdim. sonra beni cok terbiyesiz kizlarla ayni yapti namusuma laf etdi. ve bu sondu namusuma laf etmek. namusuma laf edince babasinin annesine ihanet etdigini yuzune vurdum. sonra kavga devam etdi ve bitdi. ben simdi cok pismanim babasinin annesine ihanetiyle vurdugum icin. ama anneme namusuma da laf etdi. lutfen empati kurun. kendimden cikmistim. neyse 1 ay gecti. vicdanim sizliyordu yazdim ki oyle soylememliydim ama barismak icin asla yazmadim. kendini hakli gordu 2 gun gecti. aglayarak yazdi cok sevdigini soyledi flan. bir yandan da kinlice konusuyordu. kaba kotu. en sonda normal konustuk. sorum soyle. ben onu affedersem yine olur diye korkuyorum cok korkuyorum. sevdigine adim gibi eminim adimdan daha eminim. yol gosterin. affedeyim mi? yoksa 2 ay daha gecmesini mi bekleleyim? yani affedemiyorum yazayim bitsin
Siz olsaydiniz apardiniz hepinizzz yazin nolur?
Cevapla