Çok çevrem yok annemin de yok ne kına ne düğün yapıcam çok eksik hissediyorum?

Nişanımı da evde yaptım sade bir törenle kına gecesi bekarlığa veda da yapmayacağım. Sizce bunları yapmamak cok eksiklik mi pişman olur muyum?
Çok çevrem yok annemin de yok ne kına ne düğün yapıcam çok eksik hissediyorum?
Cevapla