Bu zamana kadar hiç sevilmedim ve evlenemeyeceğim ama neden bu durumu kabullenemiyorum neden bu kadar üzülüyorum?

Ben 25 yaşımda bir bayanım. Kimse beni sevmediği için yıllardır çok üzülüyorum ve bu yüzden hiç özgüvenim yok. Çünkü bu zamana kadar hiçbir erkek beni sevmedi kimse bana çıkma teklifi etmedi sevgilim de olmadı hiç. Çok canım acıyor. Hiçbir zaman evlenemeyeceğimi kabullendim ama çok üzülüyorum hobi falan edindiğimde yanlızlığım ve canımın acısı geçmiyor ne yapmalıyım?
Bu zamana kadar hiç sevilmedim ve evlenemeyeceğim ama neden bu durumu kabullenemiyorum neden bu kadar üzülüyorum?
Cevapla