AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
84Cevap
Ben minyon ufak tefek kızları seviyorum 😎
sadece seks için. eş olarak değil.
Hoşt ulan
Lütfen... Hakaret yok. Vakıa bu ama.
Minyon kız her zaman öndedir.
Yani ne varmış boyunda gayet güzel
1.60 da uzun değil ki lol
Uzun mu demişim acaba?
he yanlış olmuş
Minyon baldan tatlıdır
Evet ya minyonlara bayılıyorum
Kimileri için nefes alması yeter
Evet
Evet
Bilmiom ki
Olabilir
Minyon kızlar candır😉
Bazı erkekler evet
minyon kız candır :D
Kesinlikle doğru
Uzun daha iyi
nerden çıktı bu
Minyon iyidir onunda talibi var rahat ol
Minyonlar candır :d
Evet.
Bişey olmaz her topalın bi kör alıcısı vardır
Çok kısa olduğunuzu düşünmüyorum
180 im 170 olsun isterdim mesela.
Ama olmayacak
Olmayacak çünkü tc kızları hobbit gibi 150 cm alayı. Mecbur yabancı bakıyoruz.
Ayyy göttüme kaş göz çizsem senden güzel olur nedir bu ego
Tipimi gördün mü ki yorum yapıyorsun allahın kézosu
Bu yorumu yapan birinin max tipi köpek surattır
Yorumla tipin ne alakası var low iq tc kızı
Evrimini tamamlayamadın maymun olarak mı kaldın 🐒
Düşünceleri biraz da tip belirliyor çünkü. Kızlara hakaret etmiş olman kendinde bir şeyleri eksik gördüğünü gösterir. Maymun sensin tatlişkom.
Hakaret etmedim manyak mısın tatlım sen
Ettin. Hobbit ne iltifat mı?
Kısa olduklarını belirtmek için öyle bir tabir kullandım güzelim ya kısa birine kısa demek hakaret mi? Saçmalıyorsun.
Hayır ama ben sana yarmagül desem bu bir hakarettir. Seninki de hakaretti kıvırma adam gibi arkasında dur. Pardon adam dedim.
Senin gibi hafif meşreplere adamlık yapılmaz zaten doğru demişsin
Al işte adam olmadığın buradan belli. Tanımadığın bir insanı meşrep yapıyorsun. Tüm meşrepler götttüne girsin. Bye.
Senin gibi birine az bile içten yanmalı motor seni.
Adam gibi konuşmasını öğren önce
İdfc ya yaz istediğini kötü sözler sahibine ait ne de olsa bir tarafın hobittir senin de 😛 ha ha mal 😂
Gtfo o zaman ne laf kalabalığı yapıyosun
Burası benim sorum
Mantıklı lan helal olsun sonunda ağzından mantıklı bir cümle çıktı tebrik ediyorum.
Neden uğraşıyorum acaba? Yorulmama değmezsin.
1,70 falan iyi
Peki 1.70 kız sana niye baksın
Pardon neden bakmasın?
Tipin kötü
Anlıyorum
Aferin
Al bismillah 🧠
Yok önden sen buyur 🖕🏻
Tabii
Trooo
Ohaaa yaa
Noluyor be
İnsanların tıpınıde kuçumsemezsıniz bee bu nasıl usluptur buna şaşırdım
Ohoooo ben neler duydum bi bilsen
Beni çok üzdüler bir şey olmuyor
@xyzabc1234. Çook degıısk tipler bar gercekten hala alışamadım
Trendyol indirim kuponu yapıyor musunuz kankslar öğretiyim size kanım ısındı
Öncelikle arkadaşlar soru başlığına bakalım. Sonra verdiğim cevabın kim için olduğunu düşünelim. Bence ben düşünüyorum ki soruyu soran kişi hakkında hiçbir yorum yapmadığımı ve sadece kendi kriterimi söylediğimi. Ama nedense kendisi üzerine alındı..
Tamam sen haklısın ok 😒😒
İntakımını bu sekılde alman ajsjsnsnsns
Gerçekten değişik tipler var..
Öğretiyim mi lan size? Ben bir sürü şey aldım ücretsiz.
Trendyol indiriminden bahset
Neyı öğreticen 😂
Başka yerde sohbet etmezseniz engelleyeceğim üçünüzü
Kankilerim şimdi her ay oluyor bu indirim şeyi. 25 tl indirim kuponu veriyorlar. Ben bu ay noodle aldım ondan önce de bir sürü çorap bluz falan aldım.
Hahahhaha
Kıxa hak verdım @xyzabc1234 ahahahahaah 😂😂😂
🥰🥰
🚪
Bakın yaptığınız şey hoş bir şey değil insanları bu denli rahatsız etmeye hakkınız yok. Üç beş soytarı için bildirimlerimi kapayacak değilim lütfen görüşümü terk edin.
O da olabilir
Yapamıyorum Ya
Bildirimi kapat,
Sen neden BENİM görüşümden gitmiyorsun?
Sen Abdülhamit’i savundunnnnn
Görüş benim görüşüm rahatsız edilen benim ve hiçbirinize hakaret etmediğim halde hakaret ediliyorum :D
Birşey soylıyım mı kızın sana yaptıgını şu an sen yapıyorsun hakkedıyormuşsunuz demek ki kapat bıldırmını otur köşende ya da engelle ama insanlara haadını aşan şeyler soyleme
Siz cidden insanlıktan anlamıyorsunuz..
Kanka fena kudurmuş boşver
Hatta fena kudurmuşlar
@sonjin kanka bende 1.70ten uzun olmasını isterim boy zaten 185 anca uyum sağlar
@sonjin burada resmi olmayan insanların direkt tipin hakkında eleştiri yapması ironik
Beni seven 1.83 alanım var senin gibi b-k suratlının birine mi kudurucam dengesiz
ŞÖSNSNSNSBSBSNSNNSJSZJ bak nasil da direkt kudurmuş istediğin gibi laf at hiç önemi değil şu an senin 1,83 kriterinden banane
Kanka istersen beni en tipsiz diye asagila yeter ki kudurmaya devam et böyle aşağılık kompleksinden başka bir şey değil yaptığın
Peki sizin 1.70 kritieeinizdwn bize ne? Kudurmak senin gibi basit birisine karşı gösterilen bir eylem olmamalı.
Görüşümden gidip başka yerde tartışır mısınız?
Djjdjdjd çocuk sattı seni hahajhajaj
13 yaşında mısın sen kızım? Neyin davasını yapıyorsun azıcık büyü 2 gram beyinle nasıl bu kadar yaşadın anlam veremiyorum cidden..
Ne 13 üüüü 11 😒😒😒 defol Ya git cevap verme bu kadar rahatsızsan
Dur ben seni engelleyim de herkes rahat etsin
Hayır uzun kızları seviyoruz
İdfc
Ha?
Araştır
Benim ha? diyişim hem soru sorup cevabına ıdfc yazmanaydı.
Tamam işte idfc
Anlıyorum hobbit karşim.
Bir tarafının Hobbit olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayanam
Tek bildiğim boyundan uzundur hobbit karşim.
He ammmmk He
Neyse azıcık VK ya gireyimde uzun rus kızlarıyla konuşayım. Bb hobbit.
Beni alan almış umrumda değil
Ayrıca Ruslar uzun da değil
Umrunda değil ve böyle sorup açıp, üzülüyorum yhaaaaa diyorsun ahsjshj
Tenda diye arkadaşım var. Senden üst üste 2 tane falan.
Sadece ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Tendayı da seni de s2yim ne bo-ktan insanlarsınız.
Üşenmicen vercen mahkemeye sidikliyi yusuf yusuf çektircen.
Ver istiyorsan ben de seni veriyim hatta nasıl olur?
Sonta dicek yhaaa özür dilerim babam ağzıma sıcar nolurrrr ühüğğğ
Yo minyon sevmiyorum, sen de kısasın hatta
Sanans awk çocuğu
Teşekkürler çok naziksin
Sen de 😒😒
Ben art niyetle söylemedim düşüncenin aksini söyledim
Bana üzülüyüm diye kısasın dedin bilerek ben üzüldüğümü belirttiğim halde
Gerçekten 0 art niyet bravo 👏
Olur mu etrafındakiler hep minyon diye senin boyunun uzun olduğunu söylüyolar sandım, minyon anlayışı genelde 150-155 olduğu için
Evet ben de şaşırıyorum minyon değilim bence
İlaveten benim kriterime göre kısasın, kısa veya uzun olmak ayıp değil ki gocunasın
Hayır sen bunu ben üzüleyim diye dedin neyse beni seven adam 1.83 umrumda değil senin düşüncen
Umurunda olmasa niye tenezzül edip cevap veresin, mana aramaya bayılıyosunuz
Bazen cevap vermek gerekiyor çünkü seni üzen insanlara
Kıyamam
Aynenn belli oluyor
gibi gibi
Bazen evett
Kucakta iyi olur
Bana farketmiyor
minyon severim ben
Göreceli
Şahsen ben severim
Galıba
Minyon cabdir
değişiklik gösterir
Ben de 160 ım 😅
155-165 arası
Guzel