Okulda çok dışladılar beni dalga geçtiler eziklediler beni yalnız kaldım ilk ve orta okulda çok fazla arkadaşım olmadı 8 sene de toplasan 5 tane falan yalnız başıma takılıyordum kimseyle konuşamıyordum hele ki kızlar benle dalga falan geçiyordu itip kakıyorlardı beni beden derslerinde hocanın dediğini yapamayınca tüm sınıf bana gülüyordu hocalar bile az konuş diyorlardı ama konuşamıyorum işte biri bişey deyinc hemen heyecanlanıyorum elim ayağıma dolanıyor cevap veremiyorum
herkes acıyarak bakıyordu bana sınıfta hiç umursayan yoktu beni kendi başıma takılıyordum sınıfta çok az kişiyle konuşuyordum onların da ilk tercihi değildim laf olsun diye alıyorlardı aralarına beni ama lise yine biraz iyiydi az daha öz güvenim arttı lise de dalga geçen olmadı
@Ozan5875 Evet öyle. Tanımadığın, ilk defa yolda gördüğün bir erkeğe ya da kadına " bir bakar mısınız çay/kahve içebilir miyiz? " denmez. Tamam görünüş olarak beğenmiş olabilirsin. Ama tanımadığın bir insanın nasıl biri olduğunu bilemezsin. Ve böyle bir davranışta bulunmak basitlik. Bana katılmayabilirsin. Herkesin görüşü farklıdır.
Seni merak ettiğinden sormadim yetirstigin yeri merak ettim kaldiki bu kadar cekimser onyargili bı insanin bunun doğal karşılamasını beklemek hata olur k bakma
@Ozan5875 O zaman sana şöyle söyleyim. Büyük ve iyi bir şehirde yaşıyorum. Ve oradada büyüdüm. Kapalı ve önyargılı fikirli biri değilim. Cesaretliyimde. Fakat insanlar konusunda seçiciyim. Her gördüğüme bu yakışıklıymış diye yürümem. Ne belli o kişinin nasıl bir insan olduğu? Ve birini tipinden çok huyuna göre seçenlerdenim. zor beğenirim. Bu yüzden düşüncem böyle. Bu beni ön yargılı ya da dar fikirli etmez.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ben daha normalini yapamıyom onu nasıl yapam biri bişey sormaya gelince kalpten gidecek gibi heyecanlanıyom kız ya da erkek fark etmiyor
Onlar da insan abisi korkma yemezler seni
Yeme değil utangaçlık meselesi yaşadıklarımı bilsen böyle yargılamazsın
Ne yaşadın kardeşş
Okulda çok dışladılar beni dalga geçtiler eziklediler beni yalnız kaldım ilk ve orta okulda çok fazla arkadaşım olmadı 8 sene de toplasan 5 tane falan yalnız başıma takılıyordum kimseyle konuşamıyordum hele ki kızlar benle dalga falan geçiyordu itip kakıyorlardı beni beden derslerinde hocanın dediğini yapamayınca tüm sınıf bana gülüyordu hocalar bile az konuş diyorlardı ama konuşamıyorum işte biri bişey deyinc hemen heyecanlanıyorum elim ayağıma dolanıyor cevap veremiyorum
Aga beee yapanlar utansın saygısısızlar
herkes acıyarak bakıyordu bana sınıfta hiç umursayan yoktu beni kendi başıma takılıyordum sınıfta çok az kişiyle konuşuyordum onların da ilk tercihi değildim laf olsun diye alıyorlardı aralarına beni ama lise yine biraz iyiydi az daha öz güvenim arttı lise de dalga geçen olmadı
Uniye geçtin mi düzelir orda
Üni de daha beter olur konuşkan biri değilim ben orada daha çok ezerler beni
Ezdirme
Tek başıma ne yapabilirim öyle demekle olmuyor ki İnsanlar yalnız kalınca çökmeye başlıyorlar bir süre sonra
Bu bir cesaret meselesi değildir. Basitliktir bunu yapmak.
Basitlik midir yok artık
@Ozan5875 Evet öyle. Tanımadığın, ilk defa yolda gördüğün bir erkeğe ya da kadına " bir bakar mısınız çay/kahve içebilir miyiz? " denmez. Tamam görünüş olarak beğenmiş olabilirsin. Ama tanımadığın bir insanın nasıl biri olduğunu bilemezsin. Ve böyle bir davranışta bulunmak basitlik. Bana katılmayabilirsin. Herkesin görüşü farklıdır.
Hangi sehirdesin sen?
@Ozan5875 Bu seni ilgilendirmez.
Seni merak ettiğinden sormadim yetirstigin yeri merak ettim kaldiki bu kadar cekimser onyargili bı insanin bunun doğal karşılamasını beklemek hata olur k bakma
@Ozan5875 O zaman sana şöyle söyleyim. Büyük ve iyi bir şehirde yaşıyorum. Ve oradada büyüdüm. Kapalı ve önyargılı fikirli biri değilim. Cesaretliyimde. Fakat insanlar konusunda seçiciyim. Her gördüğüme bu yakışıklıymış diye yürümem. Ne belli o kişinin nasıl bir insan olduğu? Ve birini tipinden çok huyuna göre seçenlerdenim. zor beğenirim. Bu yüzden düşüncem böyle. Bu beni ön yargılı ya da dar fikirli etmez.
Beni ilgilendirmez
@Ozan5875 Evet kesinlikle. Bir daha seni ilgilendirmeyen şeyleri sorma o halde. Bye bye.
Küçükken arkadaş sayesinde yaptık
Ama çabuk bitti
manyakmıyım la ben selam versem savcılığa verirler. ihtiyacı olsa yardım bile etmem
Önceden vardı ama şuanda yok çünkü kızlar bir tuaf kahve içelim dersin imdaat tacizci diye bağırabilir 😂😂😂
Yakışıklı bir erkeğe derimde kıza diyemem
Şansımı denerim ama çok itici olur öyle
Hayır yok biraz bu konularda ince düşünürüm ben
Yok o kadar da yoklukta değilim şükür
Linç edilirim lan
İstersem derim