Sporcuyum etrafımda çok insan var ama yakın dostum arkadaşım yok. Nedeni de çok uzun karışık yıllardır olan şeyler, hepsi değişik insanlar iki yüzlü diye yakın olmuyorum. Okulda da zaten genelde onlarlayım ama virüsten dolayı zaten 1,5 buçuk yıldır okula gidip de sosyalleşemiyorum. Virüsten önce de yakin arkadaşım yoktu ama yine durumlar daha farklı ve iyiydi.
Hiç sevgilim de olmadı ve iyice sevilmediğimi hissediyorum.
Çirkin biri değilim karakterim de düzgün iki yüzlü değilim diye mi böyle anlamıyorum cidden habshajahs
Ama son zamanlarda iyice üzülüyorum kimseyle konuşamıyorum dertleşemiyorum buluşup görüşmüyorum pandemi yüzünden iyice kötü oldu napıcam yaa
Hiç sevgilim de olmadı ve iyice sevilmediğimi hissediyorum.
Çirkin biri değilim karakterim de düzgün iki yüzlü değilim diye mi böyle anlamıyorum cidden habshajahs
Ama son zamanlarda iyice üzülüyorum kimseyle konuşamıyorum dertleşemiyorum buluşup görüşmüyorum pandemi yüzünden iyice kötü oldu napıcam yaa
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer