Yaklaşık 8,5 aydır evliyim ama maalesef doğru düzgün bir evlilik hayatım olmadı. Çok pişman oldum evlendiğimede.
Herneyse konu o değil. Bütün bu kötü gidişatın üzerine ; Eşimin kuzeni var o da eşinden ayrılıyor eşi çok sıkıntılı bir tip. Kuzeninin ailesi olmadığı için eşimin ailesiyle büyümüş.
Kuzeni eşiyle sıkıntılı zamanda evi terketmiş kaçmış kayınvalidelere sığınmış ama eşi sürekli onları rahatsız etmiş vs sonuçta bize geldi.
4 aydır bizde kalıyor. ilk aylar sorun olmuyordu ama ben işimden dolayı gündüzleri evde oluyorum. Bir olay oldu kuzeninin tavırları konuşması kıyafeti çok değişti. Eşime bahsettim bana ''yobazmısın ne olacak o benim kardeşim için fesat burda kalacak' falan diye çıkıştı çok arada kaldım. Ne yapayım evimi terk edeyim sizce bunların niyeti nedir
Herneyse konu o değil. Bütün bu kötü gidişatın üzerine ; Eşimin kuzeni var o da eşinden ayrılıyor eşi çok sıkıntılı bir tip. Kuzeninin ailesi olmadığı için eşimin ailesiyle büyümüş.
Kuzeni eşiyle sıkıntılı zamanda evi terketmiş kaçmış kayınvalidelere sığınmış ama eşi sürekli onları rahatsız etmiş vs sonuçta bize geldi.
4 aydır bizde kalıyor. ilk aylar sorun olmuyordu ama ben işimden dolayı gündüzleri evde oluyorum. Bir olay oldu kuzeninin tavırları konuşması kıyafeti çok değişti. Eşime bahsettim bana ''yobazmısın ne olacak o benim kardeşim için fesat burda kalacak' falan diye çıkıştı çok arada kaldım. Ne yapayım evimi terk edeyim sizce bunların niyeti nedir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer