Kısayim diye reddedildim, insan boyu yüzünden neden reddedilir?

1.55 boyundayım hoşlandığım çocuk 1.78
Uzun zaman muhabbet ettik bana umut verdi. Gerçekten çok iyi biri gibi numara yaptı. Hoşlandığını belli eden hareketler vs.. ben de gittikçe aşık oldum 2-3 ay onun hayalini kurdum , teklif etmesini bekledim ama açılmadı bana, bende ne kaybedicem deyip kendim açıldım. Ve boyum kısa diye reddetti beni. Birde üstüne kısa kadınlar şirret olur, hadi 190 erkeklere, sana kısa gelirim ben dedi güldü. Tam bir o çocuğu çıktı yani. İnsanı kendine böyle bağlayıp bu itliği yapmak, hemde komplekse sokarak... Umarım cehennemin dibine gider.
Kısayim diye reddedildim, insan boyu yüzünden neden reddedilir?
Cevapla