Bazı insanların evlilik için ideal bir yaş ortalaması vardır , ve evlenmek için doğru zamanı beklediklerini söylerler. Peki sizce evlilik için ideal yaş ortalaması kaçtır? İnsan her yaşta evlenebilir mi?
Sizce ideal evlilik yaşı diye bir yaş var mıdır? Yoksa insan her yaşta evlenebilir mi?
İnsan her yaşta evlenebilir evladım. Amaç mutlu olmaksa yaş farketmez. Ama evlenmesindeki amaç hem çocuk sahibi olmak hem mutlu yuva kurmak ise kadınlar uygun doğum yasini gecmemeli erkekler de bu yaşları geçmemiş kadınlara uygun yaş gruplarında olmalıdır.
Eğer birbirinizi seviyorsanız olur ama en önemlisi sorumluluk alabileceğinizden emin olmanız. Eğer emin değilseniz sakın böyle bi hata yapmayın. Çünkü evlilik sandığınızdan daha farklı. Sonra çocuklara yazık oluyor. 20 olmadan da evlenmeyin derim. Çünkü asıl sorumluluğu o zaman alabilirsiniz diye düşünüyorum.
İsteyen istediği zaman da evlenir bu muhakkak da.. Eğer 24 ile 30 arası doğru biri çıkarsa evlenilmeli..30 dan sonra fiziksel ve duygusal olarak çöküşe doğru gidiyorsun. Her şey zamanında güzel sözüne artık katılıyorum
Herkes kendi zamanına göre yaşar diye bir söz okumuştum. Kimisi 20'sinde bulurken doğru kişiyi kimisi 35'inde bulur. İdealize eden insanlardır. Ama şahsi fikrim biyolojik saatimizi de düşünürsek 23 28 arası idealdir.
Bana kalsa değil ideal, komple yaş diye bir şey yok. Akıl yaşta değil, baştadır. Şayet 25 yaşında bir genç, kırk yaşında bir yetişkinden çok daha fazla sorumluluk sahibi ve daha aydın.
Hazir hissettiğin yaş idealdir. Erken yaşları kasdetmiyorum 19'unda cıkıpta ben hazırım diyen değil elbette.40'inda olgunlaşıp evliliğin sorumluluğunu alabilecek biri için bile idealdir. Kacinda bilinci yerine gelirse o yaşta evlenmeli insan.
Bence ideal yaş 25-30 çünkü insanların daha iyi daha bilinçli olduğu yaşlar olduğunu düşünüyorum evlilik kisisden kişiye değişen bişey olduğu için duygularla ya da mantığıyla hareket edebiliriz o yüzden bu yaş aralığı bana göre ideal.
Yahu niye evliliğin yaşi olsun ki anlamıyorum ve buaralar çok yazılıyor soruluyor. Dogru kişiyi doğru yerde doğru zamanda bulursun ve o yol zaten giderse evliliğe gider. niye bukadar tutturulmuş. Evlilik yaşi yok... evliliğin yaşi yok...
Tabikide istediği yaşta evlenebilir insanın doğru kişiyi bulduğundan emin olması ve kendini hazır hissetmesi lazım İdeal yaşı bende bilmiyorumhfhshgashsa
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
27-28 bence en ideal yaş tabi kisiden kisiye göre degisebilir