Tamam en önemli karakter ama az da bir şey hissetmeli doğru değil mi?

Merhaba arkadaşlar,
yaş oldu 28 hala bekarım. Alıştım böyle sanırım. Etraftan söyleyenler oluyor ama resim geliyor mesela olmaz diyorum. Evet yanlış yapıyorum farkındayım ama yaşlı teyzeler bile elektrik derken benim de karşımdakinden en ufak bir elektrik almak istemem normal değil mi? Bu işler nasıl olacak böyle? Aynı durumda olanlar var mı?
Tamam en önemli karakter ama az da bir şey hissetmeli doğru değil mi?
Cevapla