Hindistanın Uttar Pradesh eyaletindeki düğünde acı bir olay yaşandı. Gelin yaşadığı stres nedeniyle kendi düğününde kalp krizi geçirdi. Yapılan tüm müdahalelere rağmen gelinin kurtarılamadığı açıklandı. Tabiri caizse cenazeye dönen düğün ise iptal edilmedi.Damat, aileler arasında süren kısa bir toplantının ardından gelinin kız kardeşi ile evlendi. Aile adına açıklama yapan gelinin amcası ise 'bu zor bir karardı' dedi. Talihsiz gelinin cansız bedeni ise düğün bitene kadar bir odaya kaldırıldı. Kendi düğününde kalp krizi geçirerek ölen gelinin daha sonra bir tören ile yakıldığı açıklandı.
Gelin, düğünde kalp krizi geçirdi, damat baldızıyla evlendi! Böyle bir evliliği kabul eder misin?
Kadın da zaten severek evlenmediği için kardeşiyle evlendi diye gözü arkada kalmaz. Damat da severek evlenmediği için kiminle evlendiği umrunda değil. Kadının kardeşi de zaten sevmediği biri ile evlenecekti ona da kim olduğu fark etmiyor. Kadının ailesi de o kadar para harcadık boşa gitmesin demişsindir.
Maşallah bu ne hız ya.. Merak ediyorum o ölen kişinin anne babası evlat, kardeşi kardeş acısı yaşamadı mı.. Allah gecinden versin ben kardeş acısı yaşasam ve yakında başkası ile evlenecek bile olsam ölen kardeşimin 40 ının çıkmasını 52. gecesini yapmayı beklerim..
Şaka mı bu? Ne kadar meraklıymışlar adama! Birini öldürüp hemen diğerini vermişler. Bari kadını gömüp biraz yas tutsalarmış. Nasıl çalışıyor bu insanların beyinleri anlayamıyorum!
Yorumları okumadım okumakta istemiyorum ama şimdi herkes gine başlamıştır hondostondo ovlolok no kodor boloyor mosonoz soz diye duyarlara.. Her neyse onlardan beklerdim
Ohooo bu ney ki, bi akrabam karisini 2 baldiziyla aldattı yetmedi karısının yeğeniyle adı çıktı, daha ne olabilir ki diye düşünürken adam oğlunun sevgilisiyle de adı çıktı, bizim ülke çok mu iyi awk
Geçen hafta da damat düğünden kaçınca gelin damat tarafından başkasıyla evlenmişti hindistan da çok normal belli ki çok kafaya takmıyorlar yani 😊😊😊
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
merhaba, böyle bir evliliği asla kabul etmem, ben vefat edeceğim ve kardeşim onunla evlenecek bana göre çok saçma ve imkansız evleneceğim kişi beni seviyosa,ölümümdede yas tutup evleneceğini düşünmüyorum
@Özgurcukiz anladım herkes senin gibi şanslı değil ama böyle bir aileye sahipsen ne güzel. Türkiye’de buna izin veren aileler de var. Kızının evlenmesine yani
@Özgurcukiz su da yürümek gibi dimi nasıl bi acı yaşıyosun bilemem ama genelde bize acıyı hayat değil insanlar verirler onların da ne zamana kadar hayatımızda kalacağına biz karar veririz