şu an 20 yaşındayım, kadınım, ortaokuldan itibaren yönelimimi anlamaya çalışıyorum. Ortaokulda duygusal olarak kadınlar çekici geliyordu fakat lisede erkeklerin beni daha çok heyecanlandırdığını fark ettim.
Mesela bir erkekle sarılmak, öpücükler, onun özel kişisi olmak vs beni heyecanlandırıyor fakat onunla seviştiğimi hayal etmek dahi ilgimi çekmiyor. Bir kadınla sevişmek çok ilgimi çekiyor fakat duygusal bağ kurmak istemiyorum. Belki de sırf bu yüzden bugüne kadar ki sevgililik deneyimlerim max 1,5 ay sürdü. Yönelimim ne bilmiyorum, düzgün bir ilişkim olacak mı onu bile bilmiyorum. Tavsiyeleriniz neler?
Mesela bir erkekle sarılmak, öpücükler, onun özel kişisi olmak vs beni heyecanlandırıyor fakat onunla seviştiğimi hayal etmek dahi ilgimi çekmiyor. Bir kadınla sevişmek çok ilgimi çekiyor fakat duygusal bağ kurmak istemiyorum. Belki de sırf bu yüzden bugüne kadar ki sevgililik deneyimlerim max 1,5 ay sürdü. Yönelimim ne bilmiyorum, düzgün bir ilişkim olacak mı onu bile bilmiyorum. Tavsiyeleriniz neler?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer