Bazı ilişkilerin sonu güzel bitmediği için o kişiyi engelleme söz konusu olabiliyor malesef. Peki sizin ayrıldıktan sonra engellediğiniz insanlar oldu mu? Ya da sizi engelleyen insanlara ulaşmaya çalıştınız mı?
Ayrıldıktan sonra engellediğiniz insanlar size farklı yerlerden ulaşmaya çalıştılar mı?
😒 Evet bunu daha önce yaşadım 3 yaş küçük bir kız vardı ya kız dengesiz Bi seviyorum diyor Bi ağlıyor farklı farklı şeyler yapıyor bana küfrediyor hakaret ediyor 2 gün sorma özür diliyor beni kosnadımrka için çok yalan söyledi ya seviyordum onu ama beni yedi bitirdi neyse ENGELELDİM 1 gün sorma biri ekledi yüz bvermdim yazmaya başladı nasılsın iyimisin konuştuk biraz 😂 neyse farkındayım aslında ama bende özlemiştim sonra tekrara ENGELELDİM birşeyler oldu sonrada 😒 1 veya 2 hesap açtı takip attı başka bir platformdan tanıyor beni o platforö hesabımı kapattım,
Evet her yerden engellediğim halde bana hunharca ulaşmaya çalışan bir eski erkek arkadaşım vardı. Farklı şehre taşınmama rağmen oturduğum evden, okula gidiş yoluma kadar da her şeyimi değiştirmek zorunda kalmıştım. Beni engelleyen kimseye de ulaşmak için çabalamadım. Zaten işler engelleme durumuna kadar geldiyse bana göre artık konuşacak bir şey kalmamıştır.
Bu kadar yüzsüz olacağını tahmin etmediğim biri yapmıştı. Heryerden engellememe rağmen fake hesap açıp tekrar yazıyordu. Bir gün baktım evimin önüne gelmiş ve gel konuşalım diyor. O zamanlar aile apartmanında oturuyorduk o yüzden bende bütün amca oğullarını toplayıp beni rahatsız ediyor bu çocuk dedim. Zaten sonrası tahmin edilir.
Ben ulaşmaya çalışmıştım sonra küfürler, hakaretler etti. Ansızın beni terk etmişti çünkü bende ulaşmak istedim nedenini sormak için meğersem bir kız varmış hayatında zaten beni kandırmış hep. 😔😭
Of hemde nasıl, küçük bir ticaret oluştu aramızda ki ben arkadaş dostla ticaret yapmam, kefil ol araç alayım dedi aldı ödemesi gerekeni ödememiş haliyle şahıs beni aradı ödedim heryerden engelledim bu sefer beni Telegramdan buldu yine engelledim iş yerime geldi içeri aldırmadım mutlaka görüşmeliyim dedi nihayet aldım yöne kefil ol dedi güldüm kovaladım Böylesi arsız yüzsüzler var maalesef
Konuşmaya sesli güldüm hemcinslerimin bazıları değişik 😂
Ayrıldıktan sonra engellediğim oldu farklı numaralardan aranmadım ama son ilişkim de ortak arkadaşları soktu durdu araya. Kafasına göre yazardı, arardı ama engelliydi inşAllah kurtulmuşumdur keloğlandan🤲😃
Ufak çaplı da olsa denedi. Sonra ben sosyal medyalardaki mesaj bildirimlerini kapattım. Numaram farklı zaten, haliyle ulaşamıyor. Çıkıp evime gelecek kadar da psikopat biri değil zaten, rahatım yani :D
Başına büyük dert aldın bence :) Eğer gerçekten artık ulaşmasını istemiyorsan karşındaki kişinin kalbini kırmadan yüzyüze gelerek içindekileri anlamalısın inan böyle durumlar sanaldan olcak şeyler değil bizzat arkadaşımdan biliyorum. Ne kadar kaçarsan her seferinde bulur seni ve peşini bırakacağını düşünmüyorum bu durum ilerlerse intikam almak için farklı şeyler bile yapabilir
Ben ulasmaya calismam beni engelleyeni ama bana ulasmaya calismisti bi tanesi en son youtubeden beni bulup mesaj atmisti azmine hayran kalip cevap vermistim keske vermeseydim 😄 sonra youtube o ozelligi kaldirdi zaten oyle bi ozelligi oldugundan haberim bile yoktu
Ay çok kez hem de. Birisine bana bir daha yazma dememe rağmen yazdı diğerini engelledim o da beni engelledi sonra smsten yazdı. Yazma demişim işte niye yazıyorsunuz ki
Beni engelle sakın yazma diye tavır yapmıştı ben de engelledim beklemiyodu herhalde engellememi engelleyince başka yerlerden ulaşmaya çalıştı dfghjkjhgf
Ben erkek arkadaşimla kavga olmadan hic bi neden yokken ayrıldık beni engelledi Gidip başka hesaptan ya da numaradan asla yazmadım konuşmak istese zaten engeli açar gurursuzluk bence bu isler
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Engellemedik birbirimizi 2 yıl sonra aniden yazmıştı sonra engel attım ama kaldırdım geri