Yalnızlığı nasıl kabullenebilirim? Kendimi hayatıma nasıl verebilirim?

Karşıma pek doğru insan çıkmadı. En sonunda yalnız mutlu oluyorum ben ama bazen biriyle konuşmaya o kadar ihtiyaç duyuyorum ki.
Birinin sevgisini yanımda hissetmek, merak edilmek ve anlaşılmak istiyorum. Birine şans da veremiyorum. Çünkü sanala güvenmiyorum. Kötü hissediyorum.
Sizce kendimi neyle meşgul edebilirim?
Bu durumu nasıl atlatabilirim?
Yalnızlığı nasıl kabullenebilirim? Kendimi hayatıma nasıl verebilirim?
Cevapla