Kendilerinden çok daha küçük insanlarla birlikte olmak isteyen erkek olgunlaşmamış mıdır?

Şimdi her zamanki gibi bu da aklıma takıldı. Birçok erkek görüyorum sitede, 27-45 yaş aralığındalar. 18-22 yaş aralığındaki kızlara sürekli takılıyorlar. Bu kişiler abaza değil hayır normal insanlar. Bir şey hakkında tartışsam mesela konuyu hemmen aşk hayatıma getirmeleri var bir de. Potansiyel eş olarak gördükleri insanlar kendilerinden çok daha küçük olmuş oluyor. Bu erkek homo sapienslerin kendilerinden en az 10 yaş küçük dişi homo sapiensleri kendi yaşıtlarına tercih etmelerinin nedeni nedir? Sadece vücuda mı bakıyorlardır? Zihinsel olarak toy mudurlar? Kendi yaşıtları dişi homo sapienslerin onları seçmemesindeki unsur erkeklerin olgunlaşmamış olmasından mıdır?
Tabii ki KS çoğunluğundan bahsediyorum dişi erkek kullandım ama heteronormatif değilim
Tabii ki KS çoğunluğundan bahsediyorum dişi erkek kullandım ama heteronormatif değilim
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! :) Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!
Kendilerinden çok daha küçük insanlarla birlikte olmak isteyen erkek olgunlaşmamış mıdır?
Cevapla