Güncellemeler
+1 yıl
Troll soru olmamakla beraber aşırı korkuyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kız timarhanelik. Valla deli
Güncellemeler
+1 yıl
Kızla dün beraber olduk. Bana, benimle olmazsan eğer gidip teyzeme benle oldu diyecem dedi. Yemin etmiş zaten benle olacağına. Ne olacaksa olsun diyerek beraber oldum
Güncellemeler
+1 yıl
Adeti geçikti. Ne yapacağımı bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
uzak dur soğuk davran trol soru mu gerçek mi eşine anlatma
Valla trol degil billahi degil. Manyaktan korkuyorum bana bakınca gözleri böyle çakıltaşı gibi parlıyor
muhattap olma sakın görüşmeyin. yalnız kalma aynı ortamda. baktın hala üzerine geliyo ses kaydı al çek bi kenara azarla ağzının payını ver tehdit et bak nasıl uzaklaşıyo korkudan
Düşünmedim degil. Ben korkarım ama. Ya eşim dese sen yüz vermesen bu şekil yaklaşmaz sana. Ben eşimden ziyade direk bacanak ile konuşmak isterim. Düşün artık eşim yerine bacanak
olabilir. öyle yap ama kızı uyar önce böyle devam edersen böyle yapıcam eline koluna hakim ol diye
terslemiyosan ondan da güç alıyodur ergen işte
Cenab-ı Allah uzak tutsun.
allah bi şey yapamaz sen yapacaksın tepki göster
80'lerdeki Dallas dizidine benzettim haa noluo lan 😂 iyi bakıyor derken 40 yıllık yoğurtçuyum böyle kase görmedim gibi bir laf etmiş, aman iyi kolla sakata gelme abicim 😅
18 yaşında küçük bir kızdan korkuyorsun tövbe ya Rabbım 😑
Ben korkarım ordan o aklıyla bir iftira atsa ne yapacağım. Bana söylermisin. Nasıl korkmayam. Kalkıp açık açık ilanı aşk ediyor resmen. Seni elde ederim gibisinden takılıyor. Sen olsan ne yaparsın.
Eşinle konuş bence geç olmadan.
Ben olsam onunla açık ve net konuşup tövbesini getiririm. Bence onun psikolojik bir sorunları var. Doktora götürürüm. İlla ki bir şey yaparım kendimden soğuturum.
Sen böyle boğulup tepki göstermezsen bundan beterin yapar
Eşimden ziyade babası ile konuşmak istiyorum. Daha mantıklı geliyor. Çünkü o kızı en iyi babası bilir huyunu suyunu. Degil mi
Annesiyle konuş bence aman babasi öldürür duyarsa
Bilmiyorum bana babası mantıklı geliyor. Babasının vereceği tepki ile belki uzak durur ben böyle düşünüyorum
En iyisini sen bilirsin. Neyse umarim hersey çözülür.
Hahahahah arkadan nasıl el attı tek takıldığım nokta ahahshahhahwhshwjs daha neler görecez ilahi ya
Sapık bir erkeğin bir kadına el atması gibi. Avuçladı resmen. Ya valla bak insan inanmıyor degil mi
Beyefendi o zaman kızla aynı ortamlarda bulunmamaya çalışın. Eşinize de düzgün bir dille ifade edin bunda yanlış anlayacak durum yok kadındır olayı daha iyi anlar ve çözümler o yüzden mutlaka eşinize danışın.
Ben babası ile konuşacağım. Önce uyaracağım devam ederse babası ile konuşacağım. Çünkü bir kızı en iyi babası tanır. Eşim olurya bana inanmaz. Kıskanır
Eşisin neden inanmasın sizinle güvenmeyerek mi evlendi. Ön yargılı davranmamızı öneririm. Hadi eşiniz inanmadı babasına soylersen babasi inanmazda kızıma iftira atıyorsun derse daha büyük bir olay düşünün derim
Ne yapayım ablacığım. Ses kaydımı yapayım videoya mı alayım
Olabilir mantıklı
Enişten de senin kızına göz koymuş olabilir değişin
Ne garip ailesiniz ya
Manyak 1 tane çıkmış. Baş belası. Koca ailenin suçu yok ama
Onun annesi ve babası da düzgün degildir
Harika insanlar. Neden bu kadar ön yargılısın tanımadığın insanlar için?
Yapıştır beş kardeşi kov yanından. Birdaha gelirsen silkerim seni de. Gerçi öyle dersen gelir
Kolaydır öyle. Sıradan biri degil. Birşey yapsam bana yapacaklarından korkuyor. Ya iftiraya gelsem
Senin bu korkuyla totonuda parmaklar
Elledi zaten bela
Takılın işte
Yok be Allah uzak tutsun
Niyetim var gibi
Tövbe haşa. Amacım uzak durmak. Korkuyorum. Hele bele iftiraya gelmek.