7 yıllık sevgilimin kalbini çok kırdım nasıl gönlünü alabilirim?

Merhaba arkadaşlar 7 yıllık ilişkim var kayinvalidemle birbirimizi hiç sevmiyoruz hatta nefret ediyoruz ama bunda erkek arkadaşımın hiç bir suçu yokken ben sinir krizi geçirip ona bir sürü kötü şeyler söyledim annesine küfür ettim hemde yarım saat boyunca lütfen beni yargilamayin bipolar hastalığım var bilinçli bir şekilde küfür etmedim annesine öfke kontrol bozukluğundan dolayı sinir krizi geçirdim nasıl gönlünü alabilir sizce çok kötüyüm onu uzdugum için ve kendimden utanıyorum bir anneye küfür ettiğim için
7 yıllık sevgilimin kalbini çok kırdım nasıl gönlünü alabilirim?
Cevapla