Kendim ayrıldım, onu çok özlüyorum ama böyle daha huzurluyum diyen var mı?

Kendi isteğimle ayrıldım huzursuzdum ama onu bir yıldır deli gibi özlüyorum ama bu halimle daha huzurluyum biliyorum ki O hayatıma yeniden girerse eski huzursuz günlerime geri döneceğim böyle de bir çıkmazın içindeyim. Bu durumda olan var mı siz neler yapıyorsunuz? Ne zaman geçer bu Özlem
Kendim ayrıldım, onu çok özlüyorum ama böyle daha huzurluyum diyen var mı?
Cevapla