Kız arkadaşımın sosyal medya kullanmasını istemediğim için ayrıldık?

Kız arkadaşım ile tanıştığımız zaman çok yüksek takipçi sayısına sahipti ve attığı fotoğraflar çok açıktı. Ayrıca benimle foto atmasına rağmen yürüyen, dm atan tipler oluyordu ben de bu yüzden kullanmasını istemedim ve kapattı. Daha sonra ortak bir hesap açmıştık ve sonrasında ise bir ayrılık gerçekleşti. Ben de onu sevdiğim için çok çaba gösterdim birlikteliğimizin devamı için ama o kişisel instagram hesabı olması şartını sundu. Sizce ne yapmalıyım seviyorum diye hoşuma gitmeyen bir şeyi şart sunması doğru mu? Not:Sosyal medya konusunda genelde karşıyımdır hayatımdaki insan instagram kullansın istemiyorum ona güvensizliğimden dolayı değil diğer sebeplerden ama sosyal medya konusunda güven veren, düzgünce kullanan kız arkadaşlarım ile hiç sorun yaşamadım ve kullanları rahatsız etmemişti.
Kız arkadaşımın sosyal medya kullanmasını istemediğim için ayrıldık?
Cevapla