Yine bi sekilde karsima cikti yine bi sekilde aklimi çeldi
Bu kafa karisikligini nasil yok edebilirIm
Zamaninda onu cok sevmistim oda beni.. hala da tepkisiz kalamiyorum ona :( yardim edin
Bu kafa karisikligini nasil yok edebilirIm
Zamaninda onu cok sevmistim oda beni.. hala da tepkisiz kalamiyorum ona :( yardim edin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Burada duygularina degil mantigina kulak ver. Simdiki sevgilinle uzun zamandır mi berabersin yoksa hizli gelisen bir iliski mi oldu? Digeri ile iliskinizin duygulariniza rağmen devam etmeme sebepleri herdaim gecerli mi, simdi olsa bir seyler degisir mi? Sevgi illa mutluluk getirmiyor, hatta üzuntu verici olabiliyor. Mutlu edeceğine inandigina gideceksin, daha cok sevdigine degil.
Cok tesekkur ederim vakit ayirip etkili bi yorum yaptigin icin. Şu an ki iliskim 2,5 yildir suruyor mesafeli iliski diger kisiyi 20 yasimda tanidim.. hep kendimi geri cekmemin sebebi bunu soylemekten utaniyorum ama kurt olmasi ve ailemin katiyen kurt istemedigi. Ama simdi farkettim ki o kadar kati degiller kürt turk konusunda. Bu kisinin doru duzgun bi ailesi yok tek tabanca isi gucu yerinde turk ailelerinden farkli ama cook kolay ayak uydurabilecek bi tip. Şu an ki iliskimse turk bir aile geleneksel bi yapi bana cok bagli ama doru duzgun isi olmayan caliskan birisi. Ekmegini tastan cikarir yani o kadar arada kaldim ki. Bu iliskimden gayet mutluydum taki o eskisi gelene kadar. Eskisindeki ten uyumu Şu an kinde yok gibi sanki o bi baskaydi Cok kararsizim kafayi yemek uzereyim
Bu durumu ailenle konusma sansin var mi? Ailen karsi degilse o kisiyi dusunsen iyi olur, yoksa 2.5 senelik iliskimden de olabilirsin bu duygularla.
Anneme bahsettim eskiden olsa siddetle karsi cikardi simdi babanla konus ben karismiyorum diyor belkide oda bunu mantikli buluor artik bilmiorum ki
Ya da vicdanen rahat olmak icin pasi digerine atiyor. En iyisi ikisini birden al karsina ve durumu anlat. Onemli bir karar bu sonucta, senin mutlulugunu istiyorlarsa onlarin da net olmasi lazim ki karar verebilesin.
Ama ilkini secersen de hic uzatmadm gel beni iste demen lazim ki hem onun ciddiyetini anla hem simdikine karşı alternatif kendiliginden oluşsun.
Aileme drumu acmadan once o ksiinin bi fikrini mi aliyim diosun? O hala beni sevio biliorum hatta benim yuzumden guveninkn kirildigini baskasiyla olamadigini soyluo bana duan gitsem beni yine sahiplenir bide vicdanim cok kotu ya
Iste diyeceksin duygularinda samimiysen gel beni iste. Bakalim o derecede kararli mi. Yoksa bosuna senin kafani bulandirmasin, elindekinden de olursun. Tabi bu arada ailenin de olurunu alman lazim. Zaten ailene niyetinin ciddiyetini göstermen lazim ki onlar da bastan savma cevap veremeyeceklerinin bilincinde olsun.
Haklisin once onunla konusmaliyim ama onun olumlu cevabini alip sonra ailem karsi gelirse ona da cok yazik olmaz mi
Zorluk orada, ikisini de aynı sırada konusmayi basarman gerekiyor ki iki tarafla da boşuna konuşmuş olma. Tabi en önce senin kesin kararini vermen lazim. Sonucta 2,5 senedir umit verdigin biri var, onun ahını almak da var, buna değmesi lazim bu uğraslarinin. Sana kolayliklar diliyorum, zor bir durum. 🤷♀️
Sen iyisi mi ailenle diyalogun iyiyse iki adayi da onlerine koy, tercihini belirt, fikirlerini al. Eger ilkini kabulleniyorlarsa git konus. O isi resmiyete goturuyorsa ne ala, goturmuyorsa sil gitsin. Bu arada simdikini de nasil kırmayacagini iyi düsün.
Cok tesekkur ederim yardimin vakitin icin sonuca bagladigimda seni haberdar edicem. Allah gercekten bana kolayliklar versin
Rica ederim. Her sey gönlunce olsun.
Aranizdaki cekim guclu sende kayitsiz kalamazsin. seni oyle iyi anlıyorum ki
Aynen oyle ne yapmaliyim sence acaba? Ona geri donmek bile gecti aklimdan ama herseyi silip atamam ki nisanlimin bana emegi cok ama ondaki cekim bambaska of karmakarisigim
Basima geldi yasadim ve biliyorum. Evet o heyecan tutku bambaska ve akil hep o tarafta kaliyor. Ki insan karsi kiyamiyorda. surekli yazmak konusmak istiyosun degilmi ona
Kesinlikle oyle
Sende aynisini yasamissin sende mi Şu an baskasiylasin
Benim durumum cok karmasik. Seninkinin yine cozumu var. Benimkinin cozumu yok. ikimizde baskasiylayiz ama olmuyor yurumuyor kopamıyoruz
Bana önerin ona donmek mi o vakit?
Cok yorucu kalp agritan bi surec bu. Ne desem bilemiyorum seni tanimiyorum cunku. Yazabilirmisin bana
Ama biyandan da dusunuorum kac kez ayrili kac kez birlestik eger olacagi varsa o zaamanlarda olurdu Şu an ki iliskime bk atmak istemiorum
Dedigim gibi seni tanimiyorum kolay bisey degil ben acisini kac senedir çekiyorum
Taniman gerekmio ki ikimizde insaniz ve ortak yonumde birinin bizim hassas noktamiz olmasi
Bana ulasirmisin
Nasıl bi kafa varsa hemen karışmaya hazır zaten
Bence eski sevgiline dön.