Flöreştiğim çocuk her gün yazmıyor. Bazen ben mesaj atıyorum ama her gün konuşmuyoruz sizce niyeti ne?

Konuşsak bile bazı günler çok kısa konuşuyoruz bazı günler çok yüzeysel daha telefon nolari bile isteyemedik 17 gün falan oldu sizce amaç ne?
Flöreştiğim çocuk her gün yazmıyor. Bazen ben mesaj atıyorum ama her gün konuşmuyoruz sizce niyeti ne?
Cevapla