Ben saçma bulmuyorum. Bu gün zengiler holding sahipleri 70 lerinde... 20 li 30 lı hatunlarla evlenince toplumdan ses çıkmıyor. Herkesin özel hayatı kendinedir. Tam tersi olmuş ne olur sanki. Bizleri ilgilendiren bir konu dahi değil bence
Kültür meselesi Bu da kadınların dogurganliklari ile alakalı bence ve kadınların büyük olursa erkekleri sallamaz gibi bir düşünceden ortaya çıkmış olabilir
kadınlar erkeklere gore daha erken olgunlasırlar beden ve beyın olarak oyuzden kucuk yas erkeklerle ılerde dusunce sıkıntısı cıkar.. 35 ustu erkek ve kadınlar ıcın gecerlı deıl cunkı artık yaslarını almıslardır. soyleıdklerım 35 yasında kadın 20 28 arası erkek ıcın gecerlı asla olmaz
kadınlar hem zihinsel olarak hem de fiziksel erkeklerden yaşıt erkeklerden 2-3 sene daha olgun oluyorlar bana göre yaş farkı erkekten 5 küçük 5 büyük olmadığı sürece soeun değil.