Böyle bir şey olduğunu sanmıyorum. Ama kadınlar bir erkeği sevdikleri zaman bazılarına kusur gibi gelen, kötü göründüğü düşünülen şeyleride sevip çekici buluyor. (Aslında bu birini seven her insan için geçerli cinsiyetin önemi yok. Ama soruda kadınlar dendiği için cümleyi öyle kurdum.)
Eksik yazmışım istisnalar öyle oluyor. Meselâ bazı dizilerde ya da biraz yukarıdaki resimde olduğu gibi. Eğer kasında çok küçük bir yara izi varsa ve duruşu bakışı da karizmatikse öyle...