Kötü hissediyorum, savcılık fake hesabımdan beni bulabilirler mi yaa?

Psikolojim iyice bozuldu, yardım edin ne yapacağımı bilmiyorum. Hoşlandığım bi arkadaşımın facebook hesabı vardı. Kendisi eşiyle boşanmış, davaları filan olmuş. Ben de fake bi facebook hesabı açtım, mesaj atmaya başladım. Uzun bi süre yazıştık, arada da yazışmaya devam ediyorduk. Bu 1 ay kadar sürdü. Bir gün kendimden geçtim ve ona nude fotolarımı atmaya başladım (neden diye sorgulamayın). O da bana yazıyla karşılık verdi. O da istekli gibiydi ama ağırdan aldı. Sonra beni ara diye ısrar etmeye başladı. Ben biraz sosyal fobik biri olduğum için çekindim. Aslında bunu aşmak için yapıyordum ama olmadı, olmuyor da. Daha sonra benle görüntülü konuşmak istedi, sinirlendi, adresini ver gelicem dedi. Benden şüphe etmeye başladı haliyle. İş iyice tartışmaya doğru gitmeye başladı. Biraz üzerine gittim, tehdit eder gibi konuştum ama kötü bi şeyler söylemedim. Beni kandırdın, salak yerine koydun dedi. Ya bana kendini gösterirsin ya da seni 2 3 gün içinde bulucam IP, ID adresinden, tanıdığım arkadaşlarım var dedi. Sonra araya bi hacker topluluğu ismini söyledi. Sonra savcılığa vereceğim seni dedi. En sonunda beni eski eşi sandı ve sen görürsün diye saçma şeyler söyledi. Çocuğumun velayetini senden alacağım, mahkemede söyleyeceğim bunları filan dedi:// Ben sosyal fobikliğim yüzünden kendimi ona açamadım da. Ne yapacağımı bilemedim, hemen apar topar her şeyimi fotoğrafları sildim, hesabımı kapattım, sildim. Zaten kendimi belli edecek hiçbir şeyim yoktu. Mail adresini de sildim. Şu an beni bir şekilde bulabilir mi ondan korkuyorum. Yani savcılık filan diyince korktum. Bir şey de yapmadım ama korkuyorum. Sizce bir şey olur mu? Bir şekilde ipin ucu bana gelir mi? Yoksa gereksiz telaş mı yapıyorum? Gerginim, asla da rahatlayamıyorum.
Kötü hissediyorum, savcılık fake hesabımdan beni bulabilirler mi yaa?
Cevapla